Δημοφιλή άρθρα
Αριθμός απόφασης 22-11 - Θέμα: Περί διαπίστωσης οικονομικής αδυναμίας άπορων δημοτών και εξειδίκευσης πίστωσης, για τη χορήγηση εκτάκτου χρηματικού βοηθήματος...
Αριθμός απόφασης 22-10 - Θέμα: Περί λήψης απόφασης για προσφυγή στη διαδικασία με διαπραγμάτευση χωρίς προηγούμενη δημοσίευση(άρθρο 32 του Ν....
Αριθμός απόφασης 22-9 - Θέμα: Περί συγκρότησης επιτροπής διενέργειας ηλεκτρονικών κληρώσεων μέσω ΚΗΣΚ, για την ανάθεση δημοσίων συμβάσεων Έργων, μελετών...
Αριθμός απόφασης 22-8 - Θέμα: Περί ανάκλησης της 7-2/10-3-2020(ΑΔΑ 60ΥΡ46ΜΓ2Α-87Χ) Απόφασης Οικονομικής Επιτροπής, έγκρισης 3ου Πρακτικού και ανάδειξης προσωρινών αναδόχων...
Αριθμός απόφασης 22-7 - Θέμα: Περί έγκρισης Πρακτικών και ανάδειξης προσωρινών αναδόχων του διαγωνισμού: « ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΣΤΗΝ...
Απενεργοποιήση φίλτρων
Εφαρμογή φίλτρων

Ιδιαίτερο γραφείο Δημάρχου

corfu.gr-2020-06-23_17-13-34_070927

Άρθρο 4: Αρμοδιότητες Ιδιαίτερου Γραφείου Δημάρχου

Το Ιδιαίτερο Γραφείο Δημάρχου παρέχει κάθε είδους διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη προς τον Δήμαρχο και ιδίως:

  1. Παρέχει διοικητική υποστήριξη στο Δήμαρχο και προγραμματίζει, οργανώνει και ρυθμίζει τις συναντήσεις του.
  2. Διεξάγει και διεκπεραιώνει την προσωπική αλληλογραφία του Δημάρχου και τηρεί το ηλεκτρονικό πρωτόκολλο, το κάθε μορφής αρχείο, σχετικό με θέματα ευθύνης του.
  3. Συντάσσει έγγραφα και απαντητικές επιστολές, διεκπεραιώνει τις αιτήσεις δημοτών και τη σχετική αλληλογραφία με το κοινό, παρέχει γενικές πληροφορίες προς τους πολίτες για θέματα της αρμοδιότητάς του και για την πορεία των υποθέσεών τους και τηρεί σχετικό αρχείο.
  4. Τηρεί αρχείο των κάθε είδους αποφάσεων του Δήμου προς χρήση του Δημάρχου, καθώς και κάθε άλλο στοιχείο σύμφωνα με τις κατευθύνσεις του Δημάρχου.
  5. Παρέχει κάθε είδους διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη προς τους κατέχοντες θέσεις Ειδικών Συμβούλων ή Ειδικών Συνεργατών ή Επιστημονικών Συνεργατών, καθώς και στην Εκτελεστική Επιτροπή.
  6. Προβαίνει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την ανάρτηση των απαραίτητων εγγράφων στην ιστοσελίδα του Δήμου και σε κάθε ειδική ιστοσελίδα («ΔΙΑΥΓΕΙΑ», Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων κλπ.)
  7. Υποβάλλει στοιχεία απολογισμού και στατιστικά στοιχεία του Γραφείου.
  8. Εκδίδει το ημερήσιο παρουσιολόγιο και απουσιολόγιο, σύμφωνα με τις οδηγίες της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών. Επίσης, διαχειρίζεται τις αιτήσεις των πάσης φύσεως αδειών των εργαζομένων, μετά την υπογραφή τους από τον αρμόδιο Προϊστάμενο.
  9. Συντάσσει τις βεβαιώσεις απεργιών και στάσεων εργασίας των υπαλλήλων της Γραφείου ενημερώνοντας αντίστοιχα τη Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών, Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού.
  10. Φροντίζει και για την εκκαθάριση του αρχείου του.
Δείτε περισσότερα Σύμπτυξη κειμένου

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Δήμου για να λαμβάνετε
τα τελευταία νέα & ενημερώσεις.

corfu.gr-2020-06-17_08-20-44_458544