INTERREG IPA II
CROSS-BORDER COOPERATION PROGRAMME
GREECE – ALBANIA 2014-2020
Δελτίο Τύπου
2ο Διαδικτυακό σεμινάριο κατάρτισης (webinar) με τίτλο
«Χρήση της πλατφόρμας έγκαιρης προειδοποίησης ακραίων καιρικών φαινομένων που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του έργου i–ALARMS»
Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2021
Ώρα έναρξης 10:30 π.μ.
Ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων διοργανώνει το 2ο διαδικτυακό σεμινάριο κατάρτισης (webinar) για δημόσιες υπηρεσίες και φορείς που συμμετέχουν στην Πολιτική Προστασία του Δήμου για τη χρήση της πλατφόρμας έγκαιρης προειδοποίησης ακραίων καιρικών φαινομένων η οποία αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του έργου i-ALARMS.
Το 2ο διαδικτυακό σεμινάριο θα διεξαχθεί τη Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2021 με ώρα έναρξης 10:30 π.μ. με τη χρήση εργαλείου εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης (Webex).
Δηλώστε συμμετοχή έως την Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2021 ώστε να σας αποσταλεί ο σύνδεσμος και σχετικές οδηγίες για την παρακολούθηση του διαδικτυακού σεμιναρίου.
Στοιχεία Επικοινωνίας: Σπύρος Βασιλειάδης , email:[email protected]
Ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων τηρώντας τις αποφάσεις και οδηγίες του Υπουργείου Υγείας για αναστολή πραγματοποίησης όλων των εκδηλώσεων προκειμένου να μειωθεί η διασπορά του κορωνοϊού COVID-19 στη χώρα μας αποφάσισε να υλοποιήσει το εν λόγω σεμινάριο διαδικτυακά ώστε να συνεχίσει η ομαλή υλοποίηση του έργου i-ALARMS.
To i-ALARMS χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Συνεργασίας INTERREG IPA II CROSS-BORDER COOPERATION PROGRAMME GREECE – ALBANIA 2014-2020.