Δημοφιλή άρθρα
4Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΝΤΙΩΝ ΝΗΣΩΝ. ...
Αριθμός απόφασης 2-3 - Θέμα: «Έγκριση σχεδίου προγράμματος δράσεων τουριστικής προβολής του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων».. Αριθμός Πρωτοκόλλου:...
Αριθμός απόφασης 2-6 - Θέμα: Έγκριση παράτασης του συμφωνητικού μίσθωσης του δημοτικού ακινήτου που βρίσκεται στα επί της οδού Γεωργίου...
Αριθμός απόφασης 2-5 - Θέμα: Έγκριση παράτασης του συμφωνητικού μίσθωσης του δημοτικού ακινήτου που βρίσκεται στα επί της οδού Γεωργίου...
Αποκλειστικά ηλεκτρονικά οι αιτήσεις μείωσης συντελεστών Δημοτικών Τελών. Ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων ενημερώνει τους επαγγελματίες που δικαιούνται...
Απενεργοποιήση φίλτρων
Εφαρμογή φίλτρων

Διεύθυνση Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.)

Αρχική / Υπηρεσίες / Υπηρεσίες Δήμου / Υπηρεσίες υποστήριξης / Διεύθυνση Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.)
corfu.gr-2020-06-23_17-51-10_545367
  1. Η Διεύθυνση Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) είναι αρμόδια για την παροχή διοικητικών πληροφοριών και τη διεκπεραίωση των υποθέσεων των πολιτών από την υποβολή της αίτησης μέχρι την έκδοση της τελικής πράξης, σε συνεργασία με τις καθ’ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες και σύμφωνα με τον κεντρικό σχεδιασμό του Υπουργείου Διοικητικής Ανασυγκρότησης.
  2. Στη Διεύθυνση υπάγονται από πλευράς αρμοδιοτήτων το ΚΕΠ (Κέρκυρας) με κωδικό 329, το οποίο λειτουργεί και ως Ενιαίο Κέντρο Εξυπηρέτησης και αποτελείται από δύο Τμήματα α) το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πολιτών και β) το Τμήμα Εσωτερικής Ανταπόκρισης καθώς και τα ΚΕΠ Αχιλλείων (549), Παρελίων (681), Παλαιοκαστριτών (288) και Φαιάκων (130) τα οποία λειτουργούν στις Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες των επιμέρους Δημοτικών Ενοτήτων και εξυπηρετούν τις δημοτικές/τοπικές κοινότητες αυτών.
  3. Οι αρμοδιότητες των επί μέρους οργανικών μονάδων της Διεύθυνσης Κ.Ε.Π. είναι οι εξής:

(α) Αρμοδιότητες Τμήματος Εξυπηρέτησης Πολιτών

  1. Ενημερώνει και πληροφορεί τους πολίτες για τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση διοικητικών υποθέσεων.
  2. Διαθέτει για διευκόλυνσή τους έντυπα αιτήσεων κατά το άρθρο 3 παρ. 3 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (Ν. 2690/1999) όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
  3. Παραλαμβάνει αιτήσεις πολιτών, για τη διεκπεραίωση υποθέσεων τους από τις υπηρεσίες του Δημοσίου. Ελέγχει την πληρότητα των αιτήσεων των πολιτών και σε περίπτωση που για τη διεκπεραίωση της υπόθεσης απαιτούνται δικαιολογητικά, που δεν υποβάλλονται μαζί με την αίτηση, το Κ.Ε.Π. τα αναζητά και τα παραλαμβάνει με οποιονδήποτε πρόσφορο τρόπο από τις αρμόδιες υπηρεσίες, μετά από σχετική εξουσιοδότηση των πολιτών.
  4. Διαβιβάζει πλήρεις  τους  φακέλους  των   υποθέσεων  των  πολιτών,   στην αρμόδια για τη διεκπεραίωσή τους υπηρεσία, με οποιονδήποτε πρόσφορο τρόπο.
  5. Παραλαμβάνει από τις αρμόδιες υπηρεσίες τα τελικά έγγραφα που έχουν ζητηθεί από τους πολίτες και μεριμνά για την παράδοση τους στους πολίτες με τον τρόπο που οι ίδιοι έχουν δηλώσει στην αίτηση του.
  6. Παρέχει διάφορες υπηρεσίες στους πολίτες σύμφωνα με το γενικό σχεδιασμό των Κ.Ε.Π. (επικύρωση διοικητικών εγγράφων, θεώρηση γνησίου υπογραφής, χορήγηση παράβολων, αποδεικτικών φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας, κ.λπ.).
  7. Τηρεί αρχεία και επεξεργάζεται στατιστικά στοιχεία από τη δράση του Κ.Ε.Π.
  8. Εκδίδει βεβαιώσεις ταυτοπροσωπίας ανηλίκων, οι οποίοι δεν είναι κάτοχοι δελτίου αστυνομικής ταυτότητας, λόγω μη συμπλήρωσης της απαιτούμενης από το νόμο ηλικίας και για τους οποίους απαιτείται βεβαίωση των στοιχείων ταυτότητας τους (N.3345/2005, ΦΕΚ 138/Α/16-6-2005, άρθρο 16).
  9. Υποδέχεται αιτήσεις πολιτών μέσω α) της διαδικτυακής πύλης ekep και των εξωτερικών εφαρμογών αυτής β) των θυρίδων της Δημόσιας Διοίκησης gov.gr γ) βιντεοκλήσης mykeplive δ) eugo.gov.gr (ΕΚΕ), η διεκπεραίωση των οποίων εμπίπτει στις αρμοδιότητες των ΚΕΠ και τηρεί τα σχετικά με τη διακίνηση των ανωτέρω αναφερόμενων αιτήσεων πολιτών, στατιστικά στοιχεία.
  10. Προωθεί τα ανωτέρω αιτήματα στις αρμόδιες υπηρεσίες για τη διεκπεραίωση τους και παρακολουθεί τη διαδικασία της διεκπεραίωσης και την τήρηση των νόμιμων χρονικών προθεσμιών.
  11. Παραδίδει στους πολίτες τα έγγραφα ως έχουν δηλώσει να τα παραλάβουν, κατά την υποβολή της αίτησης τους (ιδιόχειρα από το Κ.Ε.Π., ηλεκτρονικά, με συστημένη επιστολή, με ταχυμεταφορά).
  12. Ασκεί κάθε άλλη αρμοδιότητα που προβλέπεται από τις νομοθετικές διατάξεις.

Αρμοδιότητες Ενιαίου Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΕΚΕ) (Ν. 3853/2010_ΦΕΚ 90Α΄)

  1. Διεκπεραιώνει τις διαδικασίες αδειοδότησης επαγγελμάτων και καταστημάτων μέσω του Ενιαίου Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών-Ε.Κ.Ε. και συγκεκριμένα:
    • Ενημερώνει και πληροφορεί τους πολίτες για τις ενέργειες που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση των υποθέσεων του Ε.Κ.Ε μέσω του διαδικτυακού τόπου του ηλεκτρονικού Ε.Κ.Ε. (https://eugo.gov.gr)
    • Παραλαμβάνει τις αιτήσεις, οι οποίες έχουν υποβληθεί από τους πολίτες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή με φυσική μετάβαση στο ΚΕΠ-Ε.Κ.Ε.
    • Ο υπάλληλος ΚΕΠ-Ε.Κ.Ε. παρακολουθεί την υπόθεση που έχει υποβληθεί στο Ε.Κ.Ε και ενημερώνει τον πολίτη για οποιοδήποτε μήνυμα παραλάβει από τον αρμόδιο φορέα, καθώς επίσης και για την έκβαση του φακέλου.
    • Ο υπάλληλος Ε.Κ.Ε. διαβιβάζει τον ηλεκτρονικό φάκελο της αίτησης στον αρμόδιο φορέα, με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση του φορέα.
    • Ο υπάλληλος παραλαμβάνει το αιτούμενο διοικητικό προϊόν ή την αρνητική απάντηση από τον αρμόδιο φορέα και το παραδίδει με κάθε πρόσφορο τρόπο στον πολίτη (παραλαβή από την υπηρεσία, αποστολή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή συστημένης επιστολής ή υπηρεσιών ταχυμεταφοράς).

(β) Αρμοδιότητες Τμήματος Εσωτερικής Ανταπόκρισης

  1. Υποδέχεται αιτήσεις πολιτών μέσω: α) των θυρίδων Δημόσιας Διοίκησης gov.gr, β) eugo.gov.gr (ΕΚΕ), γ) του Τμήματος εξυπηρέτησης πολιτών, η διεκπεραίωση των οποίων εμπίπτει στις αρμοδιότητες των ΚΕΠ και τηρεί τα σχετικά με τη διακίνηση των ανωτέρω αναφερόμενων αιτήσεων πολιτών, στατιστικά στοιχεία. Επίσης υποδέχεται ερωτήματα μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας περί προκήρυξης διαγωνισμών, δικαιολογητικών διοικητικών υποθέσεων ΚΕΠ καθώς κα διαδικασιών άλλων Φορέων, κλπ
  2. Προωθεί τα αιτήματα στις αρμόδιες υπηρεσίες για τη διεκπεραίωσή τους και παρακολουθεί τη διαδικασία της διεκπεραίωσης και την τήρηση των νόμιμων χρονικών προθεσμιών.
  3. Παραλαμβάνει τα σχετικά έγγραφα από τις υπηρεσίες και τα παραδίδει στους πολίτες όπως αυτοί έχουν δηλώσει κατά την υποβολή της αίτησής τους.
  4. Διεκπεραιώνει την αλληλογραφία της Διεύθυνσης, τηρεί το πρωτόκολλο εισερχομένων εγγράφων και το αρχείο αλληλογραφίας της, ενώ φροντίζει και για την εκκαθάριση του αρχείου της.
  5. Υποβάλλει στοιχεία απολογισμού και στατιστικά στοιχεία της Διεύθυνσης σε συνεργασία με τα τμήματα αυτής.
  6. Επιμελείται όλες τις διοικητικές πράξεις που είναι απαραίτητες για την εύρυθμη λειτουργία της Διεύθυνσης σε συνεργασία μα τα τμήματα αυτής.
  7. Εκδίδει το ημερήσιο παρουσιολόγιο και απουσιολόγιο, σύμφωνα με τις οδηγίες του Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού. Επίσης, διαχειρίζεται τις αιτήσεις των πάσης φύσεως αδειών των εργαζομένων, μετά την υπογραφή τους από τον αρμόδιο Προϊστάμενο.
  8. Συντάσσει τις βεβαιώσεις απεργιών και στάσεων εργασίας των υπαλλήλων της Διεύθυνσης ενημερώνοντας αντίστοιχα το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού.
  9. Εισηγείται, προς το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού, τη συμμετοχή υπαλλήλων της Διεύθυνσης σε σεμινάρια, ημερίδες, συνέδρια κτλ.
  10. Δίνει πληροφορίες στο κοινό για τις προσφερόμενες υπηρεσίες από τη Διεύθυνση.
  11. Ασκεί κάθε άλλη αρμοδιότητα που προβλέπεται από τις νομοθετικές διατάξεις.
  12. Τηρεί τα σχετικά με τη διακίνηση των ανωτέρω αναφερόμενων αιτήσεων πολιτών στατιστικά στοιχεία.
  13. Υποδέχεται και διαχειρίζεται τα παράπονα και τις προτάσεις των πολιτών για βελτιώσεις των διοικητικών διαδικασιών.

 

Τα στοιχεία επικοινωνίας των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (K.E.Π) ανά Δημοτική Ενότητα  έχουν ως εξής:

Δημοτική Eνότητα Κερκυραίων Κεντρική Υπηρεσία ΚΕΠ
Ώρες Λειτουργίας Καθημερινά από 08:00 έως 19:30 και το Σάββατο 08:00 έως 13:30
Ταχ. Δ/νση Σαμάρα 13- 49132
Τηλ. Επικοινωνίας 2661362100-101-102-103-107-108
Email [email protected]

 

Δημοτική Ενότητα Αχιλλείων ΚΕΠ Αχιλλείων
Ώρες Λειτουργίας Δευτέρα έως Παρασκευή

07:450-15:00

Ταχ. Δ/νση Χρυσίδα – Βρυώνη /49084
Τηλ. Επικοινωνίας 2661365101-102-103
Email [email protected]

 

Δημοτική Ενότητα Παρελίων ΚΕΠ Παρελίων
Ώρες Λειτουργίας Δευτέρα έως Παρασκευή

07:450-15:00

Ταχ. Δ/νση Άγιος Ιωάννης-49100
Τηλ. Επικοινωνίας 2661361050-61051
Email [email protected]

 

Δημοτική Ενότητα Φαιάκων ΚΕΠ Φαιάκων
Ώρες Λειτουργίας Δευτέρα έως Παρασκευή

07:450-15:00

Ταχ. Δ/νση Ύψος-49083
Τηλ. Επικοινωνίας 2661362089
Email [email protected]

 

Δημοτική Ενότητα Παλαιοκαστριτών ΚΕΠ Παλαιοκαστριτών
Ώρες Λειτουργίας Δευτέρα έως Παρασκευή

07:45-15:00

Ταχ. Δ/νση Δουκάδες - 49083
Τηλ. Επικοινωνίας 2663042160
Email [email protected]

 

 

Δείτε περισσότερα Σύμπτυξη κειμένου
Υπαγόμενες Υπηρεσίες

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Δήμου για να λαμβάνετε
τα τελευταία νέα & ενημερώσεις.

corfu.gr-2020-06-17_08-20-44_458544