Δημοφιλή άρθρα
Αριθμός απόφασης 34-285 - Θέμα: «Αναμόρφωση δημοτικού προϋπολογισμού εσόδων – εξόδων οικονομικού έτους 2024».. Αριθμός Πρωτοκόλλου: 34-285 ΑΔΑ: ΨΚΤΘ46ΜΓ2Α-1ΩΒ
Ισχυρά τα μηνύματα του απολογισμού της τουριστικής περιόδου. Με άκρως ενδιαφέροντα απολογιστικά στοιχεία της περιόδου 2024, στα οποία καταγράφεται ρεκόρ...
1Η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ - ΕΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΔΟΣΙΑΣ - ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΝΤΙΩΝ ΝΗΣΩΝ. 1Η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ - ΕΙΔΙΚΗ...
Αριθμός απόφασης 45-1 - Θέμα: Έγκριση αναθεωρημένου χρονοδιαγράμματος σύνταξης μελέτης «Ειδική Πολεοδομική Μελέτη για την Παλιά Πόλη της Κέρκυρας» με...
Αριθμός απόφασης 43-20 - Θέμα: Έγκριση Πρωτοκόλλου Προσωρινής και Οριστικής Παραλαβής του έργου «Δημοτική Οδοποιία Δ.Ε. Κερκυραίων – Φαιάκων».. Αριθμός...
Απενεργοποιήση φίλτρων
Εφαρμογή φίλτρων

Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών

corfu.gr-2020-06-23_17-51-10_545367

Αρμοδιότητες Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών

Η Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών είναι αρμόδια για την τήρηση των διαδικασιών και αρχείων που αφορούν την δημοτική κατάσταση και την καταγραφή των ληξιαρχικών γεγονότων στην περιοχή του Δήμου και  για τον σχεδιασμό και τον συντονισμό εφαρμογής των πολιτικών, συστημάτων  και διαδικασιών που αποσκοπούν στην ορθολογική διοίκηση / διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού του Δήμου. Παράλληλα η Διεύθυνση είναι αρμόδια για την γραμματειακή υποστήριξη των πολιτικών οργάνων του Δήμου, τη λειτουργία του κεντρικού πρωτοκόλλου και την παροχή γενικών υπηρεσιών διοικητικής υποστήριξης προς τις δημοτικές υπηρεσίες. Οι συγκεκριμένες αρμοδιότητες της Διεύθυνσης στο πλαίσιο της αποστολής της, καθορίζονται από τις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

Στη Διεύθυνση, και ειδικότερα στα αντίστοιχα Τμήματα, υπάγονται διοικητικά και οι αποκεντρωμένες Υπηρεσίες Διοικητικών Θεμάτων σε επιμέρους δημοτικές ενότητες.

 

Οργανώνει Γραφείο Γραμματείας, το οποίο αναλαμβάνει τη διεκπεραίωση των παρακάτω αρμοδιοτήτων:

  1. Τηρεί το ηλεκτρονικό πρωτόκολλο της Διεύθυνσης, το κάθε μορφής αρχείο, σχετικό με θέματα ευθύνης της.
  2. Παρέχει γραμματειακή υποστήριξη των Τμημάτων, της Διεύθυνσης και των αρμοδίων Αντιδημάρχων της.
  3. Διεκπεραιώνει τις αιτήσεις δημοτών και τη σχετική αλληλογραφία με το κοινό, παρέχει γενικές πληροφορίες προς τους πολίτες για θέματα της διεύθυνσης και για την πορεία των υποθέσεών τους.
  4. Προβαίνει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την ανάρτηση των απαραίτητων εγγράφων στην ιστοσελίδα του Δήμου και σε κάθε ειδική ιστοσελίδα («ΔΙΑΥΓΕΙΑ», Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων κλπ).
  5. Υποβάλλει στοιχεία απολογισμού και στατιστικά στοιχεία της Διεύθυνσης σε συνεργασία με τα τμήματα αυτής.
  6. Εκδίδει το ημερήσιο παρουσιολόγιο και απουσιολόγιο, σύμφωνα με τις οδηγίες της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών. Επίσης, διαχειρίζεται τις αιτήσεις των πάσης φύσεως αδειών των εργαζομένων, μετά την υπογραφή τους από τον αρμόδιο Προϊστάμενο.
  7. Συντάσσει τις βεβαιώσεις απεργιών και στάσεων εργασίας των υπαλλήλων της Διεύθυνσης ενημερώνοντας αντίστοιχα τη Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών, Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού.
  8. Συντάσσει έγγραφα και απαντητικές επιστολές που αφορούν τη γραμματεία της Διεύθυνσης και τηρεί σχετικό αρχείο.
  9. Παρέχει διοικητική υποστήριξη στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης και διαχειρίζεται το χρόνο του για συναντήσεις.
  10. Φροντίζει και για την εκκαθάριση του αρχείου της Διεύθυνσης.
Δείτε περισσότερα Σύμπτυξη κειμένου

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Δήμου για να λαμβάνετε
τα τελευταία νέα & ενημερώσεις.

corfu.gr-2020-06-17_08-20-44_458544