Δημοφιλή άρθρα
Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού. Η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος, σήμερα, 19 Μαΐου 2025, δια του Προέδρου της...
Τελετή ίδρυσης της Α.Μ.Κ.Ε. «Δίκτυο Πόλεων Ιωάννης Καποδίστριας». Νομική υπόσταση αποκτά το Δίκτυο Πόλεων «Ιωάννης Καποδίστριας», το οποίο αποτελείται  από...
Προμήθεια είκοσι (20) αυτόματων εξωτερικών απινιδωτών στο Δήμο Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων. Ο Δήμος μας ενδιαφέρεται να αναθέσει την...
Αριθμός απόφασης 10-58 - Θέμα: «Έγκριση ένταξης υπό την αιγίδα του Δήμου μας του περιπάτου που διοργανώνει ο φιλανθρωπικός οργανισμός...
19Η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ - ΤΑΚΤΙΚΗ. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                         Κέρκυρα,...
Απενεργοποιήση φίλτρων
Εφαρμογή φίλτρων

Οι Αντιδήμαρχοι

Αρχική / Οι Αντιδήμαρχοι
corfu.gr-2020-06-22_15-37-36_956704

Το έργο της Δήμαρχου επικουρούν οι Αντιδήμαρχοι. Οι Αντιδήμαρχοι είναι δημοτικοί σύμβουλοι της πλειοψηφίας και ορίζονται με απόφαση του Δημάρχου.  Σύμφωνα με την Α.Π. 755/9-1-2023 απόφαση Δημάρχου Κεντρικής Κέρκυρας & Διαποντίων νήσων περί ορισμού “Αντιδημάρχων και Εντεταλμένων Δημοτικών Συμβούλων στο Δήμο

Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, μεταβίβαση αρμοδιοτήτων σε αυτούς και εξουσιοδότηση υπογραφής” (ΑΔΑ 6Ε8Ρ46ΜΓ2Α-ΥΣΗ) για το χρονικό διάστημα  από 10/1/2024 έως 10/1/2025 ορίζονται οι παρακάτω :

Αντιδήμαρχοι  :

  

  •  Σπυρίδων Νεράντζης, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Κυκλικής Οικονομίας, Καθαριότητας, Εθελοντισμού, Κατασκηνώσεων και νησίδας Βίδο.

Με αρμοδιότητες:

α) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο των υπηρεσιών ανακύκλωσης

β) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας των οργανικών μονάδων της Διεύθυνσης Καθαριότητας & Ανακύκλωσης:

γ) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο των προϋποθέσεων λειτουργίας των κατασκηνώσεων,

δ) Την φροντίδα, προστασία και διαχείριση της νησίδας Βίδο, όπως οι αρμοδιότητες αυτές ορίζονται στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου και στην ισχύουσα νομοθεσία.

ε) Την εξουσιοδότηση υπογραφής «Με εντολή Δημάρχου» αποφάσεων, εισηγήσεων, βεβαιώσεων και λοιπών εγγράφων σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που του έχουν ανατεθεί.

 

  • Παναγιώτης Θεοτόκης, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Ποιότητας Ζωής, και Καθημερινότητας.

Με αρμοδιότητες:

α) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας των οργανικών μονάδων της Διεύθυνσης Καθημερινότητας, Πρασίνου & Κοιμητηρίων, όπως οι αρμοδιότητες αυτές ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στην ισχύουσα νομοθεσία.

β) Την εξουσιοδότηση υπογραφής «Με εντολή Δημάρχου» αποφάσεων, εισηγήσεων, βεβαιώσεων και λοιπών εγγράφων σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που του έχουν ανατεθεί.

 

  • Θεοφανή Τσιμπούλη,  καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Οικονομικών

Με αρμοδιότητες:

α) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών και των υφισταμένων τμημάτων της, όπως οι αρμοδιότητές τους ορίζονται στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου και στην ισχύουσα νομοθεσία.

β) Την εξουσιοδότηση υπογραφής κάθε είδους συμβάσεων προμηθειών, παροχής υπηρεσιών, εργασιών μίσθωσης μηχανημάτων, καθώς και των συμβάσεων απευθείας αναθέσεων έργου, εργασίας ή προμήθειας. Επιπλέον, εξουσιοδοτείται για την υπογραφή όλων των σχετικών εγγράφων με τις παραπάνω εξουσιοδοτήσεις, ήτοι διακηρύξεις, περιλήψεις διακηρύξεων, αποφάσεις αναθέσεων, καθώς και την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των 2 εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, με την έκδοση της σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης καθώς και τις ανακλήσεις αυτών, των Τμημάτων της Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών.

γ) Της μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες:

      • Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών των Δημοτικών Υπηρεσιών της Δημοτικής Ενότητας Φαιάκων.
      • Την παρακολούθηση της εξέλιξης και εκτέλεσης των έργων, των εργασιών και των προμηθειών της Δημοτικής Ενότητας Φαιάκων.
      • Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία όλου του εξοπλισμού της Δημοτικής Ενότητας Φαιάκων.
      • Την μέριμνα, εποπτεία και τη συνεργασία με τους καθ’ ύλην Αντιδημάρχους, τους Προέδρους, τα μέλη και εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων, για την επίλυση των προβλημάτων της Δημοτικής Ενότητας Φαιάκων.
      • Την παρακολούθηση, τον έλεγχο και τη βεβαίωση των δράσεων που υλοποιούνται με χρηματοδότηση από τις πάγιες προκαταβολές που τίθενται στη διαχείριση των Προέδρων των Κοινοτήτων.

δ) Την εξουσιοδοτούμε να παρίσταται στις συνεδριάσεις των κοινοτικών συμβουλίων της ανωτέρω Δημοτικής Ενότητας. Επιπλέον, εξουσιοδοτείται να υπογράφει «Με εντολή Δημάρχου» όλα τα έγγραφα που αφορούν τις ανωτέρω ανατεθείσες αρμοδιότητες της Δημοτικής Ενότητας Φαιάκων, πλην των χρηματικών ενταλμάτων.

 

  • Νικόλαος Βραδής, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Διοίκησης, Προγραμματισμού και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων.

Με αρμοδιότητες:

α) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας των εξής υπηρεσιακών μονάδων του Δήμου:

      • της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών,
      • της Διεύθυνσης Κέντρου Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ), και
      • της Διεύθυνσης Προγραμματισμού, Ανάπτυξης, Οργάνωσης και Πληροφορικής

β) Την τέλεση πολιτικών γάμων

γ) Για την Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών εξουσιοδοτείται να υπογράφει «Με εντολή Δημάρχου» αποφάσεις, συμβάσεις και προκηρύξεις πρόσληψης προσωπικού ορισμένου χρόνου, των πάσης φύσεως αδειών (κανονικών, αναρρωτικών, ειδικών κλπ.) του προσωπικού του Δήμου, καθώς και τις αποφάσεις τοποθέτησης και μετακίνησης του προσωπικού Ι.Δ.Ο.Χ Επιπλέον, εξουσιοδοτείται για την υπογραφή των αποφάσεων εγγραφών, διαγραφών και λοιπών μεταβολών δημοτολογίου, καταλόγων Μητρώων Αρρένων, στρατολογίας και λοιπών εγγράφων αρμοδιότητας του Τμήματος Μητρώου Πολιτών, πλην εκείνων για τα οποία έχουν εξουσιοδοτηθεί προς αυτό οι αντίστοιχοι Προϊστάμενοι.

δ) Την εξουσιοδότηση υπογραφής «Με εντολή Δημάρχου» αποφάσεων, εισηγήσεων, βεβαιώσεων και λοιπών εγγράφων σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που του έχουν ανατεθεί στις λοιπές Διευθύνσεις

 

  • Ανδρέας Καρδόνας, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων Τεχνικών Υπηρεσιών.

Με αρμοδιότητες:

α) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου και των αντίστοιχων υποκείμενων οργανικών μονάδων, όπως οι αρμοδιότητες αυτές ορίζονται στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου και στην ισχύουσα νομοθεσία.

β) Την εξουσιοδότηση υπογραφής «Με εντολή Δημάρχου» αποφάσεων, εισηγήσεων, βεβαιώσεων και λοιπών εγγράφων σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που του έχουν ανατεθεί

  • Θωμάς Βλάσσης, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Πολεοδομικού & Χωροταξικού Σχεδιασμού και Περιβάλλοντος.

Με αρμοδιότητες:

α) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας της Διεύθυνσης Υπηρεσίας Δόμησης, Πολεοδομικού Σχεδιασμού & Περιβάλλοντος και των αντίστοιχων υποκείμενων οργανικών μονάδων αυτής, όπως οι αρμοδιότητες αυτές ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στην ισχύουσα νομοθεσία.

β) Την παρακολούθηση, τη συνεργασία και την επίλυση ζητημάτων του Δήμου στα υπό κατάρτιση χωροταξικά σχέδια και το κτηματολόγιο.

γ) Την εξουσιοδότηση υπογραφής «Με εντολή Δημάρχου» αποφάσεων, εισηγήσεων, βεβαιώσεων και λοιπών εγγράφων σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που του έχουν ανατεθεί

  • Κωνσταντίνος Βουσολίνος, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Πολιτισμού, Παλιάς Πόλης και Εμπορίου .

Με αρμοδιότητες:

α) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας επί θεμάτων πολιτισμού

β) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας του τμήματος Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομίας,

γ) Την παρακολούθηση εποπτεία και μέριμνα δράσεων και ευρωπαϊκών προγραμμάτων που αφορούν την Παλιά Πόλη και τον φορέα διαχείρισης UNESCO, όπως οι αρμοδιότητες αυτές ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στην ισχύουσα νομοθεσία.

δ) Την εξουσιοδότηση υπογραφής «Με εντολή Δημάρχου» αποφάσεων, εισηγήσεων, βεβαιώσεων και λοιπών εγγράφων σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που του έχουν ανατεθεί

  • Χρήστος Ηρακλής Σκούρτης, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Προστασίας και Μέριμνας.

Με αρμοδιότητες:

α) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο του Τμήματος Κοινωνικής Πολιτικής, Πολιτικών Ισότητας των Φύλων και Εφαρμογής Προγραμμάτων Κοινωνικής Προστασίας, όπως οι αρμοδιότητες αυτές ορίζονται στον ΟΕΥ του Δήμου και στην ισχύουσα νομοθεσία.

β) Την εξουσιοδότηση υπογραφής «Με εντολή Δημάρχου» αποφάσεων, εισηγήσεων, βεβαιώσεων και λοιπών εγγράφων σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που του έχουν ανατεθεί.

  • Αναστάσιος Κασίμης, κατά τόπο Αντιδήμαρχο Οθωνών και καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Φροντίδας και ασφάλειας Παραλιών .

Με αρμοδιότητες:

α) την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών των Δημοτικών Υπηρεσιών.

β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης και εκτέλεσης των έργων, των εργασιών και των προμηθειών.

γ) Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία όλου του εξοπλισμού.

δ) Την συνεργασία με τους Αντιδημάρχους, Πρόεδρο και μέλη του Κοινοτικού Συμβουλίου, για την επίλυση των προβλημάτων καθημερινότητας των πολιτών. Επίσης, εξουσιοδοτείται να παρίσταται στις συνεδριάσεις του κοινοτικού συμβουλίου.

ε) Την υλοποίηση προγραμμάτων τοπικής ανάπτυξης, καθώς και προγραμμάτων απασχόλησης και τουριστικής προβολής, την παρακολούθηση και εκπόνηση μελετών

στ) Την άσκηση κάθε άλλης αρμοδιότητας που αφορά στην παραπάνω Δημοτική Ενότητα

ζ) Την οργάνωση και παρακολούθηση της ασφάλειας και λειτουργίας των παραλιών του Δήμου

η) Παρακολουθεί, ελέγχει και βεβαιώνει τις δράσεις που υλοποιούνται με χρηματοδότηση από τις πάγιες προκαταβολές που τίθενται στη διαχείριση του Προέδρου της Κοινότητας. Ο ανωτέρω εξουσιοδοτείται να υπογράφει με εντολή Δημάρχου όλα τα έγγραφα που αφορούν τις ανωτέρω ανατεθείσες αρμοδιότητες της Δημοτικής Ενότητας Οθονών, πλην των χρηματικών ενταλμάτων.

  • Αναστάσιος Αργυρός, κατά τόπο Αντιδήμαρχο Ερείκουσας.

Με αρμοδιότητες:

α) την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών των Δημοτικών Υπηρεσιών.

β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης και εκτέλεσης των έργων, των εργασιών και των προμηθειών.

γ) Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία όλου του εξοπλισμού.

δ) Την συνεργασία με τους Αντιδημάρχους, Πρόεδρο και μέλη του Κοινοτικού Συμβουλίου, για την επίλυση των προβλημάτων καθημερινότητας των πολιτών. Επίσης, εξουσιοδοτείται να παρίσταται στις συνεδριάσεις του κοινοτικού συμβουλίου.

ε) Την υλοποίηση προγραμμάτων τοπικής ανάπτυξης, καθώς και προγραμμάτων απασχόλησης και τουριστικής προβολής, την παρακολούθηση και εκπόνηση μελετών

στ) Την άσκηση κάθε άλλης αρμοδιότητας που αφορά στην παραπάνω Δημοτική Ενότητα

ζ) Την οργάνωση και παρακολούθησης της ασφάλειας και λειτουργίας των παραλιών

η) Παρακολουθεί, ελέγχει και βεβαιώνει τις δράσεις που υλοποιούνται με χρηματοδότηση από τις πάγιες προκαταβολές που τίθενται στη διαχείριση του Προέδρου της Κοινότητας. Ο ανωτέρω εξουσιοδοτείται να υπογράφει με εντολή Δημάρχου όλα τα έγγραφα που αφορούν τις ανωτέρω ανατεθείσες αρμοδιότητες της Δημοτικής Ενότητας Ερείκουσας, πλην των χρηματικών ενταλμάτων.

  • Σπυρίδων Αργυρός, κατά τόπο Αντιδήμαρχο Μαθρακίου.

Με αρμοδιότητες:

α) την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών των Δημοτικών Υπηρεσιών.

β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης και εκτέλεσης των έργων, των εργασιών και των προμηθειών.

γ) Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία όλου του εξοπλισμού.

δ) Την συνεργασία με τους Αντιδημάρχους, Πρόεδρο και μέλη του Κοινοτικού Συμβουλίου, για την επίλυση των προβλημάτων καθημερινότητας των πολιτών. Επίσης, εξουσιοδοτείται να παρίσταται στις συνεδριάσεις του κοινοτικού συμβουλίου.

ε) Την υλοποίηση προγραμμάτων τοπικής ανάπτυξης, καθώς και προγραμμάτων απασχόλησης και τουριστικής προβολής, την παρακολούθηση και εκπόνηση μελετών.

στ) Την άσκηση κάθε άλλης αρμοδιότητας που αφορά στην παραπάνω Δημοτική Ενότητα.

ζ) Την οργάνωση και παρακολούθησης της ασφάλειας και λειτουργίας των παραλιών.

η) Παρακολουθεί, ελέγχει και βεβαιώνει τις δράσεις που υλοποιούνται με χρηματοδότηση από τις πάγιες προκαταβολές που τίθενται στη διαχείριση του Προέδρου της Κοινότητας. Ο ανωτέρω εξουσιοδοτείται να υπογράφει με εντολή Δημάρχου όλα τα έγγραφα που αφορούν τις ανωτέρω ανατεθείσες αρμοδιότητες της Δημοτικής Ενότητας Μαθρακίου, πλην των χρηματικών ενταλμάτων.

  • Σπυρίδων Χαλικιόπουλος, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Τουρισμού, Βιώσιμης Τουριστικής Ανάπτυξης και Δημοσίων Σχέσεων .

Με αρμοδιότητες:

α) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας του Τμήματος Τουρισμού και Απασχόλησης της Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομίας, όπως οι αρμοδιότητες αυτές ορίζονται στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου και στην ισχύουσα νομοθεσία.

β) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας του Αυτοτελούς Γραφείου Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων, όπως οι αρμοδιότητες αυτές ορίζονται στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου και στην ισχύουσα νομοθεσία.

γ) Την εξουσιοδότηση υπογραφής «Με εντολή Δημάρχου» αποφάσεων, εισηγήσεων, βεβαιώσεων και λοιπών εγγράφων σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που του έχουν ανατεθεί

  • Παντελής Γιαννούλης, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Αθλητισμού, Παιδείας, Νέας Γενιάςκαι χωρικό Αντιδήμαρχο Δημοτικής Ενότητας Κερκυραίων.

Με αρμοδιότητες:

α) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας του Τμήματος Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης.

β) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας επί θεμάτων Αθλητισμού και Νέας Γενιάς.

γ) Την συνεργασία με τους Αντιδημάρχους, τον Πρόεδρο και μέλη των Κοινοτικών Συμβουλίων της Δημοτικής Ενότητας Κερκυραίων, για την επίλυση των προβλημάτων καθημερινότητας των πολιτών. Επίσης, εξουσιοδοτείται να παρίσταται στις συνεδριάσεις του κοινοτικού συμβουλίου.

δ) Παρακολουθεί, ελέγχει και βεβαιώνει τις δράσεις που υλοποιούνται με χρηματοδότηση από τις πάγιες προκαταβολές που τίθενται στη διαχείριση των Προέδρωντων Κοινοτήτων.

ε) Την τέλεση πολιτικών γάμων.

στ) Εξουσιοδοτούμε τον ανωτέρω Αντιδήμαρχο να υπογράφει «Με εντολήΔημάρχου» τις αποφάσεις μετακίνησης του έκτακτου προσωπικού ειδικότητας ΥΕ καθαριστών/καθαριστριών σχολικών μονάδων.

ζ) Την εξουσιοδότηση υπογραφής «Με εντολή Δημάρχου» αποφάσεων, εισηγήσεων, βεβαιώσεων και λοιπών εγγράφων σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που του έχουν ανατεθεί

  • Σπυρίδων Γαλάνης, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Υγείας και Προγραμμάτων Προληπτικής Ιατρικής .

Με αρμοδιότητες:

α) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο των δραστηριοτήτων του Τμήματος Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας της αρμόδιας Διεύθυνσης, όπως αυτές ορίζονται στον Ο.Ε.Υ. του Δήμου μας και στην ισχύουσα νομοθεσία.

β) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας του Τμήματος Πρωτογενούς Τομέα της Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομίας.

γ) Την εξουσιοδότηση υπογραφής «Με εντολή Δημάρχου» αποφάσεων, εισηγήσεων, βεβαιώσεων και λοιπών εγγράφων σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που του έχουν ανατεθεί

  • Γεράσιμος Ανυφαντής, κατά τόπο Αντιδήμαρχο των Δημοτικών Ενοτήτων Αχιλλείων και Παρελίων και καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Πολιτικής Προστασίας, .

Με αρμοδιότητες:

α) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών των Δημοτικών Υπηρεσιών των Δημοτικών Ενοτήτων Αχιλλείων και Παρελίων .

β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης και εκτέλεσης των έργων, των εργασιών και των προμηθειών των Δημοτικών Ενοτήτων Αχιλλείων και Παρελίων.

γ) Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία όλου του εξοπλισμού των Δημοτικών Ενοτήτων Αχιλλείων και Παρελίων.

δ) Την μέριμνα, εποπτεία και τη συνεργασία με τους καθ’ ύλην Αντιδημάρχους, τους Προέδρους, τα μέλη και εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων, για την επίλυση των προβλημάτων των Δημοτικών Ενοτήτων Αχιλλείων και Παρελίων.

ε) Την παρακολούθηση, τον έλεγχο και τη βεβαίωση των δράσεων που υλοποιούνται με χρηματοδότηση από τις πάγιες προκαταβολές που τίθενται στη διαχείριση των Προέδρων των Κοινοτήτων των Δημοτικών Ενοτήτων Αχιλλείων και Παρελίων.

Στ) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας του υπηρεσιών Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων των Δημοτικών Ενοτήτων Αχιλλείων και Παρελίων.

ζ) Την εξουσιοδότηση να παρίσταται στις συνεδριάσεις των κοινοτικών συμβουλίων των ανωτέρω Δημοτικών Ενοτήτων.

η) Την εξουσιοδότηση να υπογράφει «Με εντολή Δημάρχου» όλα τα έγγραφα που αφορούν τις ανωτέρω ανατεθείσες αρμοδιότητες των Δημοτικών Ενοτήτων Αχιλλείων και Παρελίων, πλην των χρηματικών ενταλμάτων.

θ) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο της λειτουργίας του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας, καθώς και την εξουσιοδότηση υπογραφής «Με εντολή δημάρχου» αποφάσεων, εισηγήσεων, βεβαιώσεων και λοιπών εγγράφων αρμοδιότητας του τμήματος αυτού.

ι) Την εξουσιοδότηση υπογραφής «Με εντολή Δημάρχου» αποφάσεων, εισηγήσεων, βεβαιώσεων και λοιπών εγγράφων σύμφωνα με τις αρμοδιότητες που του έχουν ανατεθεί.

 

Εντεταλμένοι Δημοτικοί Συμβούλοι 

  • Αχιλλέας Μάζης,  κατά τόπο εντεταλμένο για τη Δημοτική Ενότητα Παλαιοκαστριτών και καθ’ ύλην Εντεταλμένο για τη συνεργασία του Δήμου μας με τη ΔΙΑΔΕΥΑΚ .

Με αρμοδιότητες:

α) Την οργάνωση, παρακολούθηση, συντονισμό και έλεγχο όλων των λειτουργιών των Δημοτικών Υπηρεσιών της Δημοτικής Ενότητας Παλαιοκαστριτών.

β) Την παρακολούθηση της εξέλιξης και εκτέλεσης των έργων, των εργασιών και των προμηθειών της Δημοτικής Ενότητας Παλαιοκαστριτών.

γ) Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία όλου του εξοπλισμού της Δημοτικής Ενότητας Παλαιοκαστριτών.

δ) Την εξουσιοδότηση να υπογράφει «Με εντολή Δημάρχου» όλα τα έγγραφα που αφορούν τις ανωτέρω ανατεθείσες αρμοδιότητες της Δημοτικής Ενότητας Παλαιοκαστριτών, πλην των χρηματικών ενταλμάτων.

ε) Την μέριμνα, εποπτεία και σε συνεργασία με τους καθ’ ύλην Αντιδημάρχους, τους Προέδρους, τα μέλη και εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων, για την επίλυση των προβλημάτων της Δημοτικής Ενότητας Παλαιοκαστριτών.

ζ) Την παρακολούθηση, τον έλεγχο και τη βεβαίωση των δράσεων που υλοποιούνται με χρηματοδότηση από τις πάγιες προκαταβολές που τίθενται στη διαχείριση των Προέδρων των Κοινοτήτων της Δημοτικής Ενότητας Παλαιοκαστριτών.

Στ) εξουσιοδοτείται να παρίσταται στις συνεδριάσεις των κοινοτικών συμβουλίων της ανωτέρω Δημοτικής Ενότητας.

  • Σταμάτιος Μάλιος , εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος για την επικουρία του έργου των Αντιδημαρχιών α) Τεχνικών Έργων-Τεχνικών Υπηρεσιών και β)Πολεοδομικού και Χωροταξικού Σχεδιασμού και Περιβάλλοντος.

 

  • Σπυρίδων Βλάχο , εντεταλμένος Δημοτικό Σύμβουλο υπεύθυνο για θέματα Αθλητισμού, και ειδικότερα για τη διοργάνωση αγώνων δρόμου μεγάλων αποστάσεων και ορεινών διαδρομών., καθώς και για θέματα αρμοδιότητας του τμήματος Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομίας, σε συνεργασία με τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο

 


Επιλέξτε εδώ για να κατεβάσετε την απόφαση Ορισμού Αντιδημάρχων & Εντ. Δημ. Συμβούλων  από 17/01/2025 έως  16-01-2026.


Επιλέξτε εδώ για να κατεβάσετε την απόφαση Ορισμού Αντιδημάρχων & Εντ. Δημ. Συμβούλων  από 10/01/2024 έως  10-01-2025.


Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Δήμου για να λαμβάνετε
τα τελευταία νέα & ενημερώσεις.

corfu.gr-2020-06-17_08-20-44_458544