Δημοφιλή άρθρα
Παρελήφθησαν τα πρώτα νέα απορριμματοφόρα  στην Υπηρεσία Καθαριότητας του Κεντρικού Δήμου. Σε σημαντική ανανέωση του στόλου οχημάτων της Υπηρεσίας...
Η Δήμαρχος στο κτήριο “Γιαλλινά”. Το εργοτάξιο του έργου “αποκατάσταση και επανάχρηση κτηρίου Άγγελου Γιαλλινά” επισκέφθηκε σήμερα η Δήμαρχος Κεντρικής...
Αριθμός απόφασης 1-19 - Θέμα: Περί έγκρισης Προγραμματισμού πρόσληψης προσωπικού με σύμβαση μίσθωσης έργου για τη Διεύθυνση Κοινωνικής Προστασίας,...
Αριθμός απόφασης 1-18 - Θέμα: Περί έγκρισης Προγραμματισμού προσλήψεων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ή σύμβασης μίσθωσης έργου...
Αριθμός απόφασης 1-12 - Θέμα: Περί Έγκρισης τεχνικών προδιαγραφών για την παροχή υπηρεσιών για την υλοποίηση της Πράξης: «Ανάπτυξη Διεθνούς...
Απενεργοποιήση φίλτρων
Εφαρμογή φίλτρων

Ξεκίνησε η 1η Δημόσια Διαβούλευση για Σχέδιο Αστικής Κινητικότητας Σ.Β.Α.Κ.

Αρχική / Επικαιρότητα / Δελτία Τύπου / Ξεκίνησε η 1η Δημόσια Διαβούλευση για Σχέδιο Αστικής Κινητικότητας Σ.Β.Α.Κ.
corfu.gr-2021-03-11_10-36-43_287720
Ημερομηνία ανάρτησης: 30.11.21

Ξεκίνησε σήμερα η 1η Δημόσια Διαβούλευση με αντικείμενο το περιεχόμενο του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (Σ.Β.Α.Κ.) του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων. Λόγω των μέτρων κατά του covid-19 η διαβούλευση πραγματοποιείται δια ζώσης για τους εκπροσώπους φορέων στο Δημοτικό Θέατρο με παράλληλη δυνατότητα συμμετοχής και διαδικτυακά τόσο για τους φορείς όσο και για τους πολίτες.

Το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (Σ.Β.Α.Κ.) είναι ένα στρατηγικό σχέδιο το οποίο βασίζεται σε υφιστάμενες πρακτικές σχεδιασμού, λαμβάνοντας υπόψη αρχές όπως είναι η συμμετοχή των πολιτών στις διαδικασίες αποφάσεων, η ολιστική προσέγγιση στην άσκηση πολιτικής καθώς και η συνεχής αξιολόγηση των παρεμβάσεων. Βασικό κριτήριο για την εκπόνηση του σχεδίου είναι η ικανοποίηση των υφιστάμενων και των μελλοντικών αναγκών μετακίνησης προκειμένου να βελτιωθεί η ποιότητα ζωής στα αστικά κέντρα και εν προκειμένω στην πόλη της Κέρκυρας.

Τα ΣΒΑΚ διαφοροποιούνται από τις συνήθεις μελέτες μακροχρόνιου ή βραχυχρόνιου συγκοινωνιακού σχεδιασμού αλλά και τις μελέτες διαχείρισης κυκλοφορίας και στάθμευσης. Οι σημαντικότερες διαφορές των ΣΒΑΚ από τις άλλες μελέτες είναι κατά βάση οι ακόλουθες:

  1. Επικεντρώνονται στον άνθρωπο και όχι στην κυκλοφορία των οχημάτων.

  2. Ο βασικός τους στόχος είναι η βελτίωση της προσβασιμότητας και ποιότητας ζωής αντί της βελτίωσης της χωρητικότητας του οδικού δικτύου για την διευκόλυνση της κυκλοφοριακής ροής.

  3. Προϋποθέτουν προσεγγίσεις ενιαίου σχεδιασμού (μεταφορών, χρήσεων γης, περιβάλλοντος, κοινωνικής συνοχής, κλπ) και όχι μόνο θεματική προσέγγιση.

  4. Βασίζονται σε διεπιστημονική προσέγγιση με συμμετοχή επιστημόνων πολλών ειδικοτήτων.

  5. Δεν περιορίζονται από διοικητικά όρια περιοχών αλλά εκτείνονται γεωγραφικά με βάση λειτουργικά κριτήρια.

  6. Προϋποθέτουν την συνεχή αξιολόγηση των επιπτώσεων των διαφόρων παρεμβάσεων και τη διαμόρφωση μιας διαδικασίας μάθησης και βελτίωσης.

  7. Βασίζονται στη συμμετοχική διαδικασία όλων των εμπλεκομένων φορέων καθώς και άλλων άμεσα ενδιαφερομένων οργανισμών και όχι μόνο στη συμμετοχή του επισπεύδοντος φορέα.

Δείτε περισσότερα Σύμπτυξη κειμένου

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Δήμου για να λαμβάνετε
τα τελευταία νέα & ενημερώσεις.

corfu.gr-2020-06-17_08-20-44_458544