Δημοφιλή άρθρα
Εφάπαξ ειδικό βοήθημα καταναλωτών για την επανασύνδεση παροχών ηλεκτρικού ρεύματος. Ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, σύμφωνα με τις...
Ναυαγοσώστες στις πολυσύχναστες παραλίες του Δήμου Κεντρ. Κέρκυρας και Διαποντίων. Κέρκυρα, 04.08.2020  -Απαντητική επιστολή της Δημάρχου σε ερώτημα του...
Για 48 ώρες δεν πετάμε τα σκουπίδια μας στους κάδους. Κέρκυρα, 03.08.2020 Από την Υπηρεσία Καθαριότητας του Δήμου Κεντρικής...
Συλληπητήριο μήνυμα της Δημάρχου Μερόπης Υδραίου για τον θάνατο του Παναγιώτη Γιοχάλα. «Εκφράζω τη λύπη μου για το θάνατο του...
Δήλωση της Δημάρχου για τη νέα φωτιά στο ΧΥΤΑ Τεμπλονίου. Κέρκυρα, 03.08.2020 Η Δήμαρχος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων...
Απενεργοποιήση φίλτρων
Εφαρμογή φίλτρων

Αιτήματα δημοτών

Αρχική / Αιτήματα δημοτών
corfu.gr-2020-08-04_05-51-31_431782

O Δήμος μας εκσυγχρονίζει τις δημοτικές υπηρεσίες με το νέο σύστημα διαχείρισης αιτημάτων Novoville. Μαζί κάνουμε το Δήμο μας καλύτερο!

corfu.gr-2020-07-27_08-18-05_707738

Με το νέο ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης αιτημάτων Novoville μπορείτε να επικοινωνείτε άμεσα με τον Δήμο Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, ανα πάσα στιγμή. Το σύστημα επιτρέπει την γρήγορη και εύκολη καταχώρηση ζητημάτων καθημερινότητας που αφορούν το Δήμο μας, με στόχο την ταχύτερη δυνατή αντιμετώπισή τους από τις υπηρεσίες μας. Παράλληλα, μπορείτε να λαμβάνετε αυτόματες ενημερώσεις για την εξέλιξη του ζητήματος που αναφέρατε, μέχρι και την οριστική του διευθέτηση.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο, οι δημοτικές μας υπηρεσίες γίνονται περισσότερο προσβάσιμες και  αποτελεσματικές, έχοντας στο επίκεντρο τους το Δημότη.


Πώς μπορώ να αναφέρω ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω στην καθημερινότητά μου;

 

Η αναφορά αιτημάτων είναι δυνατή είτε μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για έξυπνα κινητά τηλέφωνα (mobile app για iPhone & Android), είτε μέσω του Novoville WebApp στη φόρμα που ακολουθεί.

 

Η αναφορά ενός ζητήματος γίνεται σε 5 απλά βήματα:

  1. Επιλογή τοποθεσίας
  2. Επιλογή είδους αιτήματος
  3. Προσθήκη σύντομης περιγραφής (προαιρετικά)
  4. Προσθήκη φωτογραφίας
  5. Αποστολή του αιτήματος σας μέσω της εφαρμογής
Στη συνέχεια, το αίτημα σας παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, ενώ λαμβάνετε ενημερώσεις για την πορεία επίλυσης του μέχρι την οριστική του διευθέτηση.

Επιπλέον, μέσω του συστήματος, μπορείτε να  λαμβάνετε ενημερώσεις για δρώμενα, εκδηλώσεις και ανακοινώσεις του Δήμου μας, να δείτε ζωντανά στο χάρτη δεκάδες σημεία ενδιαφέροντος όπως ΚΕΠ και φαρμακεία, καθώς και να πείτε την άποψή σας για σημαντικά ζητήματα που αφορούν τον Δήμο μέσω σύντομων δημοσκοπήσεων.

corfu.gr-2020-07-25_11-40-39_838031corfu.gr-2020-07-25_11-40-36_109106

Αναφορά αιτήματος μέσω του novoville WebApp

Με το νέο ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης αιτημάτων Novoville μπορείτε να επικοινωνείτε άμεσα με το Δήμο μας, ανα πάσα στιγμή. Το σύστημα επιτρέπει τη γρήγορη και εύκολη καταχώρηση ζητημάτων καθημερινότητας που αφορούν το Δήμο,  με στόχο την ταχύτερη δυνατή αντιμετώπισή τους από τις υπηρεσίες μας.

Πατώντας ‘Νέα Αναφορά’ και ακολουθώντας 5 απλά βήματα, το αίτημά σας καταχωρείται άμεσα από το Δήμο, ο οποίος δρομολογεί την επίλυσή του προς τις αρμόδιες υπηρεσίες και σας ενημερώνει για την εξέλιξη του, μέχρι την οριστική του διευθέτηση. Μαζί κάνουμε το Δήμο μας καλύτερο!

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Δήμου για να λαμβάνετε
τα τελευταία νέα & ενημερώσεις.

corfu.gr-2020-06-17_08-20-44_458544