Δημοφιλή άρθρα
ΑΝΑΘΕΣΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΩΝ. ΑΝΑΘΕΣΗ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ...
Αριθμός απόφασης 3-41 - Θέμα: Ορισμός ενός Δημοτικού Συμβούλου και του αναπληρωτή του ως εκπροσώπων στη Γενική Συνέλευση του Δικτύου...
Δράση για την σκελετική υγεία στους μαθητές του 7ου Γυμνασίου.   Στο πλαίσιο πρόληψης και προαγωγής...
Αριθμός απόφασης 9-12 - Θέμα: Διόρθωση της υπ΄ αριθμόν 7-17/8.3.2024 (ΑΔΑ: 6ΨΧΡ46ΜΓ2Α-ΦΞ7) Αποφάσεως της Δημοτικής Επιτροπής περί συγκρότησης επιτροπής για...
Αριθμός απόφασης 9-2 - Θέμα: «Ορισμός νομικού συμβούλου για την εκπροσώπηση του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων ...
Απενεργοποιήση φίλτρων
Εφαρμογή φίλτρων

Διαδικτυακή καμπάνια ενημέρωσης για τη λειτουργία της Novoville  ξεκινά ο Κεντρικός Δήμος

Αρχική / Επικαιρότητα / Δελτία Τύπου / Διαδικτυακή καμπάνια ενημέρωσης για τη λειτουργία της Novoville  ξεκινά ο Κεντρικός Δήμος
corfu.gr-2022-09-06_09-18-07_313374
data-icon-watch-corfu-gr
Ημερομηνία ανάρτησης: 06.09.22

Διαδικτυακή καμπάνια ενημέρωσης των δημοτών για τη λειτουργία της ψηφιακής πλατφόρμας Novoville ξεκινά ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων. Στην πλατφόρμα κατατίθενται αιτήματα των δημοτών απευθυνόμενα προς τις υπηρεσίες του Δήμου και η έναρξη της διαδικτυακής καμπάνιας, κυρίως μέσω Facebook και Instagram, σηματοδοτεί τον εορτασμό των 10.000 επιλυμένων αιτημάτων σε μόλις 2 χρόνια συνεργασίας με την Novoville.

Η καμπάνια ενημέρωσης συμπεριλαμβάνεται στις υποχρεώσεις τις αναδόχου και έχει ως στόχο την περαιτέρω ενημέρωση και διεύρυνση για τη λειτουργία του συστήματος. Ο Δήμος, λόγω της συμμετοχής του και στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα «100 Intelligent Cities Challenge – ICC» στον οποίο έχει δηλώσει ως 2ο άξονα δράσης την «Ηλεκτρονική διακυβέρνηση και ψηφιοποίηση δημόσιων υπηρεσιών» και θέλοντας να εκσυγχρονίσει ουσιαστικά τις δημοτικές υπηρεσίες του και να προσφέρει για πρώτη φορά ένα άμεσο, αμφίδρομο, ψηφιακό κανάλι επικοινωνίας μεταξύ πολιτών και Δήμου, το οποίο θα οδηγούσε στην αύξηση της συμμετοχικότητας των πολιτών, προχώρησε στην έναρξη της συνεργασίας του με τη ψηφιακή πλατφόρμα «Novoville».

Αυτή η συνεργασία με τη «Novoville» επέτρεψε και επιτρέπει στο Δήμο να καταγράφει, να ανταποκρίνεται και να διαχειρίζεται αποτελεσματικότερα τον τεράστιο όγκο αιτημάτων που προέρχονται καθημερινά από τα κινητά τηλέφωνα των πολιτών και των επισκεπτών του νησιού, παρουσιάζοντας ταυτόχρονα εξαιρετικά υψηλά ποσοστά επίλυσής τους, φτάνοντας τα 10.013 επιλυμένα αιτήματα δημοτών και μονάχα 308 επιπλέον να είναι σε εκκρεμότητα.

Το γεγονός αυτό, αφενός αποδεικνύει ότι οι υπηρεσίες του Δήμου, με την εισαγωγή και αξιοποίηση της ψηφιακής πλατφόρμας «Novoville» κατάφεραν να ανταποκριθούν ουσιαστικότερα στις υποχρεώσεις τους προς τον πολίτη αλλά αφετέρου τονίζει ιδιαίτερα και το πλήθος των πολλαπλών προβλημάτων που είχε να αντιμετωπίσει η νέα δημοτική αρχή.

Έτσι λοιπόν, μέσα σε μόλις 2 χρόνια συνεργασίας με την ψηφιακή πλατφόρμα «Novoville» καταφέραμε και κάναμε το Δήμο μας 10.000 φορές καλύτερο, βελτιώνοντας ουσιαστικά τη καθημερινότητα και τη ποιότητα ζωής των δημοτών μας. Προτρέπουμε ακόμα περισσότερους συνδημότες μας να «κατεβάσουν» σήμερα εντελώς δωρεάν την εφαρμογή «Novoville» από το Google Play ή το App Store και να κάνουν το αίτημά τους στο Δήμο μας, εύκολα και γρήγορα με ένα απλό κλικ!

 

Δείτε περισσότερα Σύμπτυξη κειμένου

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Δήμου για να λαμβάνετε
τα τελευταία νέα & ενημερώσεις.

corfu.gr-2020-06-17_08-20-44_458544