Δημοφιλή άρθρα
PARTY ALL NIGHT LONG   AMALIA & THE ARCHITECTS IDRA KAYNE D3LTA NIKKO PATRELAKIS -...
Η ετοιμότητα ενόψει της χειμερινής περιόδου στη συνεδρίαση του Σ.Τ.Ο. του Κεντρικού Δήμου. Συνεδρίασε...
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ(43Η) ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                         Κέρκυρα:    23-09-2022 ΝΟΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ...
Αριθμός απόφασης 42-4 - Θέμα: Περί Έγκρισης εξειδίκευσης πίστωσης για την επιχορήγηση του σωματείου με την επωνυμία: «ΧΟΡΩΔΙΑ ΚΕΡΚΥΡΑΣ».. Αριθμός...
Αριθμός απόφασης 42-5 - Θέμα: Περί έγκρισης και παραλαβής της μελέτης με τίτλο: «Μελέτες για την επείγουσα αντιμετώπιση κατολισθητικών και...
Απενεργοποιήση φίλτρων
Εφαρμογή φίλτρων

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ (Κ.Ε.Π)

Αρχική / Επικαιρότητα / Δελτία Τύπου / ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ (Κ.Ε.Π)
corfu.gr-2021-03-11_10-36-43_287720
data-icon-watch-corfu-gr
Ημερομηνία ανάρτησης: 22.01.21

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΜΕ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ

ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ (Κ.Ε.Π)

Από τον Δήμο Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, γίνεται γνωστό ότι έχει τεθεί σε λειτουργία από την Κεντρική Υπηρεσία ΚΕΠ 329, το Πρόγραμμα mykeplive, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες να εξυπηρετούνται εξ’ αποστάσεως μέσω τηλεδιάσκεψης/βιντεοκλήσης.

Οι ενδιαφερόμενοι πολίτες μπορούν να κλείσουν ραντεβού, εισερχόμενοι στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη Δημόσιας Διοίκησης Gov.gr ακολουθώντας τη διαδρομή «Πολίτης και καθημερινότητα» – Εξ αποστάσεως ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση mykeplive.gov.gr, χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς κωδικούς TAXISnet και στις δύο (2) περιπτώσεις.

 

Μετά την είσοδο στην πλατφόρμα, ο αιτών επιλέγει: α) το θέμα της Υπηρεσίας που τον αφορά από τα τέσσερα θεματικά πεδία (Διοικητική πληροφόρηση και αιτήσεις, Υπηρεσίες και επιχειρήσεις, Εξυπηρέτηση πολιτών με αναπηρία, Εξυπηρέτηση από τον Δήμο σας, β) την ημερομηνία και ώρα του ραντεβού και καταχωρεί τα προσωπικά του στοιχεία (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου,αριθμό τηλεφώνου, διεύθυνση επικοινωνίας, ειδικές απαιτήσεις (εξ’ αποστάσεως διερμηνεία για κωφούς/βαρήκοους), τρόπο παραλαβής του αιτηθέντος εγγράφου).

Με την ολοκλήρωση της καταχώρησης αποστέλλεται στον πολίτη α)επιβεβαίωση του ραντεβού και β) ο σύνδεσμος, μέσω του οποίου θα γίνει η τηλεδιάσκεψη/βιντεοκλήση.

Το ραντεβού μπορεί να το κλείσει οποιοσδήποτε καταχωρώντας τα στοιχεία του ενδιαφερόμενου πολίτη. Στην τηλεδιάσκεψη/βιντεοκλήση οφείλει να συμμετέχει ο ενδιαφερόμενος, καθώς στην αρχή αυτής γίνεται ταυτοποίηση των στοιχείων του από τον υπάλληλο του ΚΕΠ.

Το πρόγραμμα mykeplive αφενός μπορεί να διευκολύνει τους συμπολίτες μας με ειδικές ανάγκες παρέχοντας εξειδικευμένη εξυπηρέτηση με διερμηνέα στα άτομα με αναπηρίες ή χρόνιες παθήσεις και αφετέρου συμβάλλει στην προστασία της δημόσιας υγείας λόγω covid-19 με την παροχή εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτηση στο σύνολο του πληθυσμού.

Ο Αντιδήμαρχος

Οικονομικών Υπηρεσιών και Διοίκησης

Γεώργιος – Ηλίας Παντελιός

Δείτε περισσότερα Σύμπτυξη κειμένου

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Δήμου για να λαμβάνετε
τα τελευταία νέα & ενημερώσεις.

corfu.gr-2020-06-17_08-20-44_458544