Δημοφιλή άρθρα
Αριθμός απόφασης 18-129 - Θέμα: Έγκριση αναμόρφωσης συγκεκριμένων κωδικών του δημοτικού προϋπολογισμού εσόδων – εξόδων οικονομικού έτους 2022. Αριθμός Πρωτοκόλλου:...
Μερόπη Υδραίου: «Οι ΔΕΥΑ έχουν κοινωνικό χαρακτήρα. Δεν μπορούν να μεταφερθούν στους καταναλωτές οι αυξήσεις στο ενεργειακό κόστος». Στην...
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ(56Η) ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                         Κέρκυρα:    02-12-2022 ΝΟΜΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ...
Ξεκινάει  η λειτουργία  του ΚΕΠ Υγείας  στο Δήμο κεντρικής Κέρκυρας  και Διαποντίων Νήσων. Με ιδιαίτερη χαρά ενημερώνουμε το κοινό για...
Αριθμός απόφασης 53-11 - Θέμα: Περί έγκρισης 3ου Πρακτικού κατακύρωσης του διαγωνισμού: «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΩΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΣΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΔΗΜ....
Απενεργοποιήση φίλτρων
Εφαρμογή φίλτρων

“Καταγραφή ζημιών – στήριξη πλημμυροπαθών”

Αρχική / Επικαιρότητα / Νέα και ανακοινώσεις / “Καταγραφή ζημιών – στήριξη πλημμυροπαθών”
corfu.gr-2021-10-18_08-06-48_411346
data-icon-watch-corfu-gr
Ημερομηνία ανάρτησης: 15.10.21

“Καταγραφή ζημιών – στήριξη πλημμυροπαθών Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας & Διαποντίων Νήσων”

Ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, ξεκινάει την καταγραφή ζημιών στις οικίες/οικοσκευές των νοικοκυριών που επλήγησαν από τις χθεσινές πλημμύρες.

Οι ενδιαφερόμενοι, μπορούν να επισκέπτονται την ιστοσελίδα του Δήμου (www.corfu.gr), στην ενότητα «Καταγραφή ζημιών – στήριξη πλημμυροπαθών», να αντλούν την απαραίτητη πληροφόρηση, τη σχετική αίτηση και τις υπεύθυνες δηλώσεις. Επίσης, μπορούν να καλούν στη γραμμή δημότη 15601 (όλες τις ημέρες της εβδομάδας, από 08:00 έως 18:00) για οποιαδήποτε σχετική πληροφορία.

Σε κάθε περίπτωση, ο ιδιοκτήτης πριν να προχωρήσει στην αποκατάσταση, οφείλει να αποτυπώσει με κάθε πρόσφορο μέσο το μέγεθος της καταστροφής (φωτογραφίες ή βίντεο, ύψος νερού εντός του κτιρίου, κατεστραμμένα δομικά στοιχεία και υλικά), καθώς και να διατηρήσει εάν είναι δυνατόν τα κατεστραμμένα υλικά και αγαθά, ώστε να είναι διαθέσιμα στην αρμόδια επιτροπή ελέγχου των ζημιών.

Οι αιτήσεις με τα απαραίτητα συνοδευτικά δικαιολογητικά θα κατατίθενται:

α) για τους κατοίκους της Δ.Ε. Κερκυραίων, στο Κέντρο Κοινότητας (Δημοτικό Θέατρο, τηλ. 26610-45923),

β) για τους κάτοικους των υπολοίπων Δημοτικών Ενοτήτων, στα οικεία Δημοτικά Καταστήματα.

  • Δημ. Ενότητα Αχιλλείων: 26613-61800 & 26613-61819

  • Δημ. Ενότητα Παλαιοκαστριτών26630-42120

  • Δημ. Ενότητα Παρελίων26613-61000

  • Δημ. Ενότητα Φαιάκων26613-62545

Προθεσμία κατάθεσης εντός τριάντα (30) ημερών.

 

Για την καταγραφή ζημιών σε επιχειρήσεις, οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να απευθύνονται στα γραφεία της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων / Περιφ. Ενότητα Κέρκυρας (26613-62300 , 26613-62301).

Για την καταγραφή ζημιών και απωλειών σε καλλιέργειες και ζωικό κεφάλαιο αρμόδια Υπηρεσία είναι ο Οργανισμός Ελληνικών Γεωργικών Ασφαλίσεων (ΕΛΓΑ,  http://www.elga.gr).

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΚΤΑΚΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΣΤΟΥΣ ΠΛΗΓΕΝΤΕΣ ΛΟΓΩ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ

  1. ΦΩΤΟΤΥΠΙΑ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ
  2. ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΕΤΟΥΣ
  3. Ε1 ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΕΤΟΥΣ (Εκτύπωση ΑΑΔΕ)
  4. Ε9
  5. ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ
  6. ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
  7. ΜΙΣΘΩΤΗΡΙΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ( Σε περίπτωση μίσθωσης του ακινήτου )
  8. ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ IBAN ΤΡΑΠΕΖΗΣ
  9. ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ που λαμβάνουν προνοιακό επίδομα από τα εφαρμοζόμενα προγράμματα του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης:
    • Απόφαση έγκρισης χορήγησης επιδόματος αναπηρίας από τον ΟΠΕΚΑ ή
    • Βεβαίωσης χορήγησης επιδόματος αναπηρίας από τον ΟΠΕΚΑ.

 

Δείτε περισσότερα Σύμπτυξη κειμένου
Σχετικά έγγραφα/σύνδεσμοι

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Δήμου για να λαμβάνετε
τα τελευταία νέα & ενημερώσεις.

corfu.gr-2020-06-17_08-20-44_458544