Δημοφιλή άρθρα
Αριθμός απόφασης 21-252 - Θέμα: Eγκριση ακύρωσης της διαδικασίας μίσθωσης δημοτικού ακινήτου «κατάστημα Νο 3 επί της οδού Μαντζάρου στο...
Η πρέσβης της Βοσνίας Ερζεγοβίνης στην Δήμαρχο. Εθιμοτυπική επίσκεψη στη Δήμαρχο Κ. Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων Μερόπη Υδραίου,...
Οδηγίες προστασίας από έντονες βροχοπτώσεις και καταιγίδες. Από το τον Δήμο Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων ανακοινώνεται: Σύμφωνα...
Αριθμός απόφασης 21-249 - Θέμα: xορήγηση εγκρίσεως στην εταιρεία «ΑΚΡΩΤΗΡΙ ΜΠΗΤΣ ΞΕΝ/ΚΕΣ & ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.» ως εποχικώς λειτουργούσα».. Αριθμός...
Αριθμός απόφασης 25-300 - Θέμα: «Έγκριση εισηγητικής έκθεσης του ΔΙΑ.ΠΕ.ΘΕ.Κ-ΔΙΑ.ΚΕ.ΔΗ.Κ.προς τα Δημοτικά Συμβούλια Δήμων Κέρκυρας, με την οποία τεκμηριώνονται τα...
Απενεργοποιήση φίλτρων
Εφαρμογή φίλτρων

«Κατεπείγουσα προμήθεια και τοποθέτηση εξοπλισμού (προστατευτικά κρύσταλλα, γκισέδων γραφείων με κρύσταλλα κλπ) για την προστασία των εργαζομένων του Δήμου στο πλαίσιο αντιμετώπισης της covid-19»

Αρχική / Επικαιρότητα / Διαγωνισμοί Έργων-Υπηρεσιών-Προμηθειών / «Κατεπείγουσα προμήθεια και τοποθέτηση εξοπλισμού (προστατευτικά κρύσταλλα, γκισέδων γραφείων με κρύσταλλα κλπ) για την προστασία των εργαζομένων του Δήμου στο πλαίσιο αντιμετώπισης της covid-19»
corfu.gr-2020-06-24_08-57-26_139863
Ημερομηνία ανάρτησης: 10.08.20

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ

ΠΡΟΣ  ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ

 

 

Ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων νήσων ενδιαφέρεται  να αναθέσει την προμήθεια με τίτλο « Κατεπείγουσα  προμήθεια και τοποθέτηση εξοπλισμού ( προστατευτικά κρύσταλλα, γκισέδων γραφείων με κρύσταλλα κλπ) για την προστασία των εργαζομένων του Δήμου στο πλαίσιο αντιμετώπισης της covid-19.» , με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης προϋπολογισμού  6.968,82  ευρώ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.

 

                                            προσκαλεί τους οικονομικούς φορείς

 

να λάβουν υπόψη τις τεχνικές προδιαγραφές της μελέτης της Δ/νσης Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών καθώς και τον ενδεικτικό προϋπολογισμό της  και να καταθέσουν φάκελο προσφοράς, σύμφωνα με τα οριζόμενα στη μελέτη.

 

Κριτήριο κατακύρωσης: H κατακύρωση θα γίνει στον υποψήφιο ανάδοχο που θα προσφέρει την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάση τιμής,  για τις προσφορές που πληρούν τις τεχνικές προδιαγραφές της μελέτης..

 

Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται ΤΡΙΑΝΤΑ (30) ημερολογιακές ημέρες από την υπογραφή της.

 

ΤΡΟΠΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ

 

Οι προσφορές θα υποβάλλονται από τους ενδιαφερόμενους στο γραφείο Πρωτοκόλλου Οικονομικής Υπηρεσίας του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων νήσων (Δ/νση Λ. Αλεξάνδρας 6Α ,Τ.Κ. 49100 Κέρκυρα), μέχρι και την Πέμπτη 13/08/2020 και ώρα : 12.00 μ.    λήξης επίδοσης  οικονομικών προσφορών.

Οι προσφορές θα είναι ενυπόγραφες από τους «διαγωνιζόμενους και υποβάλλονται   μέσα σε ενιαίο φάκελο στην εξωτερική πλευρά του οποίου θα αναγράφονται  ευκρινώς:

Προς τον  Δήμο  Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων

( Πρωτόκολλο Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών)

 

Δ/ΝΣΗ: Λ.Αλεξάνδρας 6Α , Τ.Κ49100Κέρκυρα

ΠΡΟΣΦΟΡΑ: για την προμήθεια  με τίτλο: « Κατεπείγουσα  προμήθεια και τοποθέτηση εξοπλισμού ( προστατευτικά κρύσταλλα, γκισέδων γραφείων με κρύσταλλα κλπ) για την προστασία των εργαζομένων του Δήμου στο πλαίσιο αντιμετώπισης της covid-19»

Προϋπολογισμού μελέτης : 6.968,82 €  (με Φ.Π.Α.)

(ημερομηνία λήξης προθεσμίας υποβολής προσφορών    Πέμπτη 13/08/2020 και ώρα : 12.00 μ.       )

«Να μην ανοιχτεί από την ταχυδρομική υπηρεσία ή τη γραμματεία».

 

Να αναγράφονται στον φάκελο τα πλήρη στοιχεία του αποστολέα (υποψήφιος ανάδοχος)

 

Ο ενιαίος φάκελος πρέπει να περιέχει εις ΔΙΠΛΟΥΝ:

 

  1. Υπεύθυνη δήλωση του Ν.1599/ 86 ότι :
  • Δεν έχουν καταδικασθεί για αδίκημα σχετικό με την άσκηση της επαγγελματικής τους δραστηριότητας ή συμμετοχής σε εγκληματική οργάνωση ή δωροδοκίας ή απάτης ή νομιμοποίησης εσόδων από παράνομες δραστηριότητες
  • Δεν τελούν υπό πτώχευση, εκκαθάριση, αναγκαστική διαχείριση, πτωχευτικό συμβιβασμό ή άλλη ανάλογη κατάσταση και επίσης ότι δεν τελούν υπό διαδικασία κήρυξης σε πτώχευση ή έκδοσης απόφασης αναγκαστικής εκκαθάρισης ή αναγκαστικής διαχείρισης ή πτωχευτικού συμβιβασμού ή υπό άλλη ανάλογη διαδικασία.
  • Αποδέχονται ανεπιφύλακτα τους όρους της παρούσας Συγγραφής Υποχρεώσεων και των λοιπών τευχών της μελέτης καθώς και τις τεχνικές προδιαγραφές της μελέτης.
  • ότι δεν ισχύουν οι λόγοι αποκλεισμού των άρθρων 73,74 του Ν4412/2016.

 

Η υπεύθυνη δήλωση γίνεται αποδεκτή εφόσον έχει συνταχθεί μετά την κοινοποίηση της    παρούσας πρόσκλησης

 

  1. πιστοποιητικό φορολογικής ενημερότητας (Να είναι εν ισχύ κατά το χρόνο υποβολής του, άλλως, στην περίπτωση που δεν αναφέρεται χρόνος ισχύος, να έχει εκδοθεί έως τρεις (3) μήνες πριν από την υποβολή του)και
  2. πιστοποιητικό ασφαλιστικής ενημερότητας (Να είναι εν ισχύ κατά το χρόνο υποβολής του, άλλως, στην περίπτωση που δεν αναφέρεται χρόνος ισχύος, να έχει εκδοθεί έωςτρεις (3) μήνες πριν από την υποβολή του).
  3. Την οικονομική προσφορά, η οποία εσωκλείεται σε ξεχωριστό φάκελο, εντός του ενιαίου φακέλου. (υπόδειγμα επισυνάπτεται)

 

Πληροφορίες και διευκρινήσεις σχετικά με τις τεχνικές προδιαγραφές μπορούν να λάβουν οι ενδιαφερόμενοι από την αρμόδια Δ/νσης Διεύθυνσης Τεχνικών ,κ. Μπατσούλη Θωμά  τηλ. 2661364609 κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.

 

Πληροφορίες και διευκρινήσεις σχετικά με την διαδικασία, παρακαλούνται να  επικοινωνήσουν με το γραφείο Προμηθειών τηλ. 26613 62781 – 767,e-mail promithion@corfu.gov.gr ή να αναζητήσουν την σχετική ανάρτηση στην ιστοσελίδα του Δήμου www.corfu.gr. (ενότητα διαγωνισμοί).

Δείτε περισσότερα Σύμπτυξη κειμένου
Σχετικά έγγραφα/σύνδεσμοι

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Δήμου για να λαμβάνετε
τα τελευταία νέα & ενημερώσεις.

corfu.gr-2020-06-17_08-20-44_458544