Δημοφιλή άρθρα
31η ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ (ΤΑΚΤΙΚΗ) ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΔΗΜΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΝΤΙΩΝ ΝΗΣΩΝ.
ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ. ΠΡΟΣ Όλους τους οικονομικούς φορείς.. ΘΕΜΑ: Πρόσκληση υποβολής προσφοράς για την ανάθεση της...
Καταχώριση Αδειών Χρήσης Κοινόχρηστων Χώρων από τους δήμους, ενόψει της εφαρμογής “MyStreet”. Ξεκινά από τους Δήμους η καταχώριση των αδειών...
Το θερινό ωράριο του Κεντρικού ΚΕΠ. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ                     Ενημερώνουμε ότι το θερινό ωράριο...
Αριθμός απόφασης 14-121 - Θέμα: «Παροχή σύμφωνης γνώμης ως προς την παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης υπέρ του Ανεξάρτητου Διαχειριστή Μεταφοράς...
Απενεργοποιήση φίλτρων
Εφαρμογή φίλτρων

Νέο «πρόσωπο» αποκτούν τα ΚΕΠ του κεντρικού Δήμου

Αρχική / Επικαιρότητα / Δελτία Τύπου / Νέο «πρόσωπο» αποκτούν τα ΚΕΠ του κεντρικού Δήμου
corfu.gr-2021-03-11_10-36-43_287720
data-icon-watch-corfu-gr
Ημερομηνία ανάρτησης: 02.10.24

Νέα όψη και λειτουργικότητα αποκτούν σε λίγους μήνες από σήμερα, τα πέντε Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, μετά την ολοκλήρωση των εργασιών ανακαίνισης.

Ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων κατέστη δικαιούχος χρηματοδότησης ύψους 235.376,80 €, τον Οκτώβρη του 2022, στο πλαίσιο δράσης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Η δράση για την αναβάθμιση των ΚΕΠ όλης της χώρας, περιλάμβανε την πλήρη ανακαίνιση, βάσει συγκεκριμένων προδιαγραφών. Ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων ειδικότερα, χρηματοδοτήθηκε για τρία υποέργα:

α) Προμήθεια Η/Υ, Εκτυπωτών και Tablets για την χρήση της εφαρμογής gov.gr wallet  47.244,00 €

β)  Υλοποίηση Συστήματος διαχείρισης επισκεπτών & Προμήθεια tablets μέσω των οποίων θα διατίθεται εφαρμογή για την υπογραφή εγγράφων από τους εξυπηρετούμενους πολίτες καθώς και εφαρμογή αξιολόγησης  των παρεχόμενων υπηρεσιών 10.540,00 €

γ) Δράση για τις εργασίες ανακαίνισης των ΚΕΠ 177.592,80 €

Ήδη από το έτος 2023, υλοποιήθηκε η προμήθεια του εξοπλισμού πληροφορικής, ο οποίος έχει τοποθετηθεί σε όλα τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου μας.

Εξαίρεση αποτελεί το σύστημα ηλεκτρονικής προτεραιότητας εξυπηρετούμενων, το οποίο αν και είχε συμβασιοποιηθεί  -για λόγους που αφορούν τον ανάδοχο (έκπτωση)- επαναδημοπρατήθηκε τον Αύγουστο του 2024 και ήδη έχει ανακηρυχθεί (νέος) προσωρινός ανάδοχος.

Φθάνοντας στο τελικό στάδιο, συμβασιοποιήθηκε την 19η Σεπτεμβρίου 2024 και το έργο της «Εργασίες ανακαίνισης των ΚΕΠ», προϋπολογισμού σύμβασης 156.890,16 €, και διάρκεια υλοποίησης έξι μηνών.

Σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Υπουργείου και τη σχετική μελέτη της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, οι εργασίες αφορούν σε καθαιρέσεις, τοιχοδομές – τοιχοπετάσματα, επιστρώσεις – χρωματισμούς, κατασκευές ξύλινες – μεταλλικές, ηλεκτρομηχανολογικά, κλπ.

Με την ολοκλήρωση της δράσης στο σύνολό της, τα πέντε ΚΕΠ του Δήμου μας θα είναι στη διάθεση του εξυπηρετούμενου κοινού με τη νέα «εταιρική ταυτότητα» και σύγχρονο υλικοτεχνικό εξοπλισμό.

Στην υλοποίηση της δράσης συνέβαλαν οι υπηρεσίες Προγραμματισμού & Πληροφορικής, καθώς και οι Τεχνικές και Οικονομικές Υπηρεσίες του Δήμου.

 

Δείτε περισσότερα Σύμπτυξη κειμένου

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Δήμου για να λαμβάνετε
τα τελευταία νέα & ενημερώσεις.

corfu.gr-2020-06-17_08-20-44_458544