Ένα σημαντικό βήμα για την πολιτιστική αναβάθμιση της Κέρκυρας πραγματοποιήθηκε με την υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων και της Εθνικής Πινακοθήκης – Μουσείου Αλέξανδρου Σούτσου. Το σχετικό έγγραφο συνυπέγραψαν ο Δήμαρχος, Στέφανος Πουλημένος, και η Διευθύντρια της Εθνικής Πινακοθήκης, Συραγώ Τσιάρα.
Η συνεργασία αυτή συνδέει τον Δήμο της Κέρκυρας —μια περιοχή με πλούσια πολιτιστική παράδοση και διεθνή τουριστική ταυτότητα— με τον κεντρικό εικαστικό φορέα της χώρας. Η Εθνική Πινακοθήκη, η οποία διαθέτει ήδη σταθερή παρουσία στο νησί μέσω του τοπικού της Παραρτήματος στην Κορακιάνα, έχει στις συλλογές της περισσότερα από 16.000 έργα. Σκοπός της είναι η διαφύλαξη, μελέτη και έκθεση καλλιτεχνικών έργων, στοχεύοντας στην αισθητική καλλιέργεια και τη διά βίου εκπαίδευση μέσα από την τέχνη.
Σε αυτή την κατεύθυνση, δίνεται πλέον η δυνατότητα σύμπραξης με την Πινακοθήκη του Δήμου, η οποία λειτουργεί από το 1991 και διαθέτει περισσότερα από 1.300 έργα. Ο δημοτικός φορέας συνεργάζεται σταθερά με σημαντικά ιδρύματα, διοργανώνει εκθέσεις διακεκριμένων Ελλήνων καλλιτεχνών, αναδεικνύει νέους δημιουργούς, προχωρά σε εκδόσεις και υλοποιεί μουσειοπαιδαγωγικά προγράμματα.
Με τη διεύρυνση της συνεργασίας τους, οι δύο πλευρές πρόκειται να αναπτύξουν κοινές εκθέσεις, εκπαιδευτικές δράσεις και ανταλλαγές τεχνογνωσίας με στόχο την ενίσχυση της θέσης του νησιού στον πολιτιστικό χάρτη.
Επικοινωνία
Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Δήμου για να λαμβάνετε
τα τελευταία νέα & ενημερώσεις.

