Δημοφιλή άρθρα
Τομή για την τουριστική στρατηγική του Δήμου η συγκρότηση της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης. Σε κλίμα συναίνεσης, όπως αρμόζει...
Συμμετοχή του Ξενώνα Φιλοξενίας γυναικών θυμάτων βίας σε εκδήλωση τις ΧΕΝ για τις γυναικοκτονίες. Σε επετειακή εκδήλωση της Χ.Ε.Ν. Κέρκυρας...
Επίσκεψη του Γερμανού Πρέσβη στην Κέρκυρα - Ενίσχυση των διμερών σχέσεων και προοπτικών. Τον Πρέσβη της Γερμανίας στην Ελλάδα, Αντρέα...
Αριθμός απόφασης 10-97 - Θέμα: Έγκριση πολυετούς προγραμματισμού προσλήψεων του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων για την τετραετία 2026...
Αριθμός απόφασης 10-96 - Θέμα: Έγκριση άσκησης αίτησης ακύρωσης ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας κατά της υπ΄αριθμ. 4/17-3-2025, με ορθή...
Απενεργοποιήση φίλτρων
Εφαρμογή φίλτρων

Στον ψηφιακό κόσμο της Novoville και ο Δήμος μας.

Αρχική / Επικαιρότητα / Δελτία Τύπου / Στον ψηφιακό κόσμο της Novoville και ο Δήμος μας.
corfu.gr-2021-03-11_10-36-43_287720
data-icon-watch-corfu-gr
Ημερομηνία ανάρτησης: 08.09.20

Σε συνέντευξη στα τοπικά Μ.Μ.Ε, παρουσιάστηκε χθες το μεσημέρι από τη Δήμαρχο Μερόπη Υδραίου και την Αντιδήμαρχο, Παναγιώτα Τζάννε, η ψηφιακή πλατφόρμα επικοινωνίας Δήμου-πολιτών, Novoville

Όπως ανάφερε η Δήμαρχος “Ο Δήμος μας εφαρμόζει τη χρήση νέων τεχνολογιών, για να έρθει πιο κοντά με τους Δημότες. Να μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες και στα προβλήματα τους άμεσα . Να δημιουργήσει μια γέφυρα επικοινωνίας με τον κάθε Δημότη, ο οποίος θα έχει πλέον την δυνατότητα να εκφράζει τα προβλήματα της καθημερινότητας (λακκούβες, καμένες λάμπες, σπασμένες πλάκες πεζοδρομίων κλπ) σε πραγματικό χρόνο.

Είναι μια καινοτομία που ήταν ανάγκη να λειτουργήσει στο Δήμο μας και μάλιστα άργησε. Θέλουμε να εγκαθιδρύσουμε μια διαδραστική σχέση με τους δημότες.  Την πλατφόρμα έχουμε σκοπό να την εξελίξουμε ακόμα περισσότερο, να περιλαμβάνει όλους τους τομείς του Δήμου, ώστε να είμαστε σε μια δυναμική, καθημερινή επαφή και να μπορούμε, από την μια να ανταποκρινόμαστε άμεσα στα αιτήματα των χρηστών και παράλληλα να ενημερώνονται γρήγορα οι υπηρεσίες μας, για να μπορούμε να δρομολογούμε την επίλυσή τους.Σκοπός μας είναι η πλατφόρμα να βοηθήσει το διάλογο με τους δημότες για διάφορα μείζονος σημασίας θέματα, που αφορούν τον Δήμο μας.

Να αναφέρουμε ότι η πλατφόρμα δεν αφορά την ΔΕΥΑΚ. Η ΔΕΥΑΚ είναι διαδημοτική επιχείρηση και αφορά ολόκληρο το νησί.

Θέλω να ευχαριστήσω την Αντιδήμαρχο κ.Τζάννε, τον Γενικό Γραμματέα του Δήμου κ. Πουλή, που είχε τον γενικό συντονισμό αυτής της προσπάθειας, την Διεύθυνση και το τμήμα πληροφορικής του Δήμου μας  και τους εκπροσώπους της εταιρίας. Ελπίζουμε η πλατφόρμα να αποτελέσει ένα μέσο επικοινωνίας γενικότερης συζήτησης και κοινωνικού διαλόγου.
Είμαι αισιόδοξη ότι οι συμπολίτες μας θα αγκαλιάσουν αυτή την καινοτομία και θα βοηθήσουν τις υπηρεσίες του Δήμου να καταγράψουν και να επιλύσουν κάθε πρόβλημα που δυσχεραίνει την καθημερινότητα του τόπου μας με σκοπό να κάνουμε ακόμα ένα βήμα προς την βελτίωση της ποιότητας ζωής στο Δήμο μας».

Στην συνέχεια η Αντιδήμαρχος κ Τζάννε αναφέρθηκε στη λειτουργία της πλατφόρμας και στα βήματα που πρέπει να κάνουν οι χρήστες για να στείλουν τα αιτήματά τους.

Έχουμε μέχρι σήμερα 1000 χρήστες, 425 αιτήματα έχουν αντιμετωπισθεί και 30 βρίσκονται σε εκκρεμότητα.” τόνισε η κ Τζάννε.

Τι περιλαμβάνει και πως λειτουργεί η πλατφόρμα

Η πλατφόρμα Novoville προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία του Δήμου. Ο δημότης ή επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που συναντά στην καθημερινότητα του, όπως π.χ. καμένες λάμπες, λακκούβες στο οδόστρωμα, μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί το Δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.

Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω δωρεάν εφαρμογής Novoville για smartphones με λογισμικό Apple iOS και Google Android και την οποία θα πρέπει οι χρήστες να κατεβάσουν στα κινητά τους τηλέφωνα.

Τέσσερα απλά βήματα που πρέπει να ακολουθηθούν:

  • Επιλογή τοποθεσίας

  • Επιλογή κατηγορίας αιτήματος

  • Προσθήκη φωτογραφίας ( προαιρετικά)

  • Αποστολή του αιτήματος στο Δήμο

Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος μέχρι την οριστική του διευθέτηση.

Οι υπηρεσίες του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, από την άλλη πλευρά, έχουν πραγματική εικόνα των ζητημάτων της πόλης, μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους και κυρίως είναι υπόλογες για το έργο και την ανταπόκρισή τους προς του πολίτες.

Παράλληλα, ο Δήμος μπορεί να ενημερώνει και να επικοινωνεί με τους δημότες και επισκέπτες του για όλα τα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα, μέσω της αποστολής νέων και ανακοινώσεων, καθώς και να λαμβάνει τη γνώμη τους για θέματα ποικίλης θεματολογίας με την διεξαγωγή σύντομων διαβουλεύσεων.

Χρήσιμα τηλέφωνα και συχνές ερωτήσεις ανανεώνονται ζωντανά και είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής, αναδεικνύοντάς την σε ένα ολοκληρωμένο εργαλείο επικοινωνίας και ενημέρωσης του δημότη/επισκέπτη.

Πολύτιμο εργαλείο για δημότες και Δήμο

Κύριος στόχος της δημοτικής αρχής είναι να προωθήσει την εφαρμογή Novoville ώστε να τη γνωρίσουν όλοι οι δημότες και να καταστεί το νέο σύγχρονο εργαλείο που θα επιλέγουν για την καθημερινή επικοινωνία-επαφή με τον Δήμο σε όλα τα επίπεδα.

Όπως δήλωσε η Δήμαρχος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Μερόπη Υδραίου σε πρόσφατη ενημέρωση που έγινε για την εφαρμογή του προγράμματος στο προσωπικό του Δήμου στο Δημοτικό Θέατρο: “όραμα και στόχος μας είναι η Δημοτική Αρχή να ακούει, να επιλύει και να ενημερώνει άμεσα για την επίλυση των προβλημάτων που συναντούν καθημερινά οι δημότες και επισκέπτες του Δήμου μας με τρόπο διαφανή, μετρήσιμο και ανιχνεύσιμο.

Ο Δήμος μας συνεχίζει να πρωτοπορεί. Οι νέες τεχνολογίες είναι πλέον το όχημά μας για μια νέα αντίληψη διοίκησης των δημοτικών πραγμάτων και εξυπηρέτησης του πολίτη. Κάνουμε ακόμα ένα βήμα στη συμμετοχική διαχείριση του κοινού μας χώρου. Παράλληλα, έχουμε ανοίξει ένα νέο άμεσο και σύγχρονο κανάλι επικοινωνίας και διάδρασης μεταξύ Δήμου και δημοτών, οδεύοντας προς το μέλλον μαζί. Είμαι αισιόδοξη ότι οι συμπολίτες μας θα αγκαλιάσουν αυτή την καινοτομία και θα βοηθήσουν τις υπηρεσίες του Δήμου να καταγράψουν και να επιλύσουν κάθε

πρόβλημα που δυσχεραίνει την καθημερινότητα του τόπου μας με σκοπό να κάνουμε ακόμα ένα βήμα προς την βελτίωση της ποιότητας ζωής στο Δήμο μας».

Να υπενθυμίσουμε ότι ο πενταψήφιος αριθμός 1 5 6 0 1 αποτελεί πλέον την Κεντρική πύλη εισόδου τηλεφωνικής επικοινωνίας για οποιοδήποτε πρόβλημα απασχολεί τους Δημότες και τους επισκέπτες του Δήμου μας.

 

Δείτε περισσότερα Σύμπτυξη κειμένου

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Δήμου για να λαμβάνετε
τα τελευταία νέα & ενημερώσεις.

corfu.gr-2020-06-17_08-20-44_458544