Συνέντευξη τύπου για τα αποτελέσματα της λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας αιτημάτων Novoville στο Δήμο, παραχώρησε σήμερα το μεσημέρι στα τοπικά Μ.Μ.Ε η Δήμαρχος Μερόπη Υδραίου.
Στην συνέντευξη εκτός της Δημάρχου, μίλησαν και οι αντιδήμαρχοι Ποιότητας Ζωής, Καθημερινότητας & Πολιτικής Προστασίας Χάρης Γιώτης και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης Παναγιώτα Τζάνε
Μετά τις ομιλίες της Δημάρχου και των Αντιδημάρχων, ακολούθησε σύντομη παρουσίαση της λειτουργίας και των αποτελεσμάτων της πλατφόρμας στο Δήμο από τον κ. Στέφανο Λιτσαρδόπουλο, Εμπορικό Διευθυντή της Novoville.
Η κ. Υδραίου στην τοποθέτηση της αναφέρθηκε στην επιτυχία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας. “Τα αποτελέσματα της πλατφόρμας Novoville στο Δήμο μας είναι εντυπωσιακά και είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτό, καθώς δικαιώνουν την πρωτοβουλία μας να ενσωματώσουμε νέες τεχνολογίες στις διοικητικές μας δομές για να μπορούμε να ανταποκρινόμαστε άμεσα στις ανάγκες και τα προβλήματα καθημερινότητας των δημοτών.” είπε η Δήμαρχος. “Θέλω να ευχαριστήσω τους δημότες που αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή αυτή την καινοτομία, αλλά και τις δημοτικές υπηρεσίες για την εξαιρετική προσπάθεια που καταβάλλουν για τη γρήγορη επίλυση των ζητημάτων που υποδέχονται. Στόχος μας στο άμεσο μέλλον είναι να ενσωματώσουμε ακόμα περισσότερες υπηρεσίες του Δήμου στην πλατφόρμα, ούτως ώστε οι πολίτες να μπορούν να εξυπηρετούνται απρόσκοπτα ανά πάσα στιγμή μέσα από το κινητό τους τηλέφωνο ή τον υπολογιστή τους”.
H πλατφόρμα Novoville ξεκίνησε επισήμως να λειτουργεί στο Δήμο Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων τον Σεπτέμβριο του 2020. Από τότε μέχρι σήμερα, έχουν υποβληθεί στο Δήμο περισσότερα από 3.800 αιτήματα δημοτών μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville, από τα οποία έχουν ήδη επιλυθεί τα 2.619, δηλαδή το 69%. Παράλληλα, έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα 2.822 δημότες και έχουν αποσταλεί περισσότερα από 7.380 προσωποποιημένα μηνύματα προς τους δημότες, κάνοντας την επικοινωνία μεταξύ Δήμου και πολιτών άμεση και αμφίδρομη.
Υπενθυμίζεται ότι η πλατφόρμα Novoville προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω της δωρεάν εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα με λογισμικό Apple iOS και Google Android, για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στη λειτουργία της πόλης. Ο δημότης ή επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο προβλήματα που συναντά στην καθημερινότητά του, όπως π.χ. θέματα καθαριότητας και σκουπιδιών, εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, θέματα ηλεκτροφωτισμού κ.α., μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί το Δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.
Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος μέχρι την οριστική του διευθέτηση. Παράλληλα, μέσω της εφαρμογής, οι δημότες μπορούν να ενημερώνονται άμεσα για όλες τις ανακοινώσεις και εκδηλώσεις του Δήμου, αλλά και για έκτακτα περιστατικά.
Οι υπηρεσίες του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων, από την άλλη πλευρά, έχουν πραγματική εικόνα των ζητημάτων της πόλης, μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους και κυρίως είναι υπόλογες για το έργο και την ανταπόκρισή τους προς τους πολίτες.
Χρήσιμα τηλέφωνα και συχνές ερωτήσεις ανανεώνονται ζωντανά και είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής, αναδεικνύοντας την σε ένα ολοκληρωμένο εργαλείο επικοινωνίας και ενημέρωσης του δημότη/επισκέπτη.
Επικοινωνία
Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Δήμου για να λαμβάνετε
τα τελευταία νέα & ενημερώσεις.