Δημοφιλή άρθρα
Υποδοχή της Λέσχης LIONS στο Ιστορικό Δημαρχείο. Στο Ιστορικό Δημαρχείο υποδέχθηκε σήμερα ο Δήμαρχος Κεντρικής Κέρκυρας & Διαποντίων Νήσων, Στέφανος Πουλημένος,...
Συνάντηση Αντιδημάρχου Τουρισμού με τον Αστυνομικό Διευθυντή. Μια πολύ παραγωγική συνάντηση με τον Αστυνομικό Διευθυντή Κέρκυρας, Σπύρο Σκολαρίκη είχε σήμερα...
7Η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ - ΤΑΚΤΙΚΗ - ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΝΤΙΩΝ ΝΗΣΩΝ. 7Η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ - ΤΑΚΤΙΚΗ -...
Θερμή υποδοχή μαθητών από την Ουκρανία στο Ιστορικό Δημαρχείο Κέρκυρας. Ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας & Διαποντίων Νήσων είχε την τιμή...
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΠΥΡΟΣ. Το Αυτοτελές Τμήμα Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων ενημερώνει τους πολίτες...
Απενεργοποιήση φίλτρων
Εφαρμογή φίλτρων

Διεύθυνση Καθημερινότητας, Πρασίνου & Κοιμητηρίων

Αρχική / Υπηρεσίες / Υπηρεσίες Δήμου / Υπηρεσίες περιβάλλοντος και ποιότητας ζωής / Διεύθυνση Καθημερινότητας, Πρασίνου & Κοιμητηρίων
corfu.gr-2021-03-11_10-35-29_081778
  1. Η Διεύθυνση Καθημερινότητας, Πρασίνου & Κοιμητηρίων είναι αρμόδια για την συντήρηση όλων των κτιριακών, οδικών και άλλων υποδομών του Δήμου, καθώς και των κοινοχρήστων χώρων, περιλαμβανομένου του ηλεκτροφωτισμού και των μηχανολογικών εγκαταστάσεων εν γένει. Είναι επίσης αρμόδια για τη συντήρηση πρασίνου και τη διαχείριση των κοιμητηρίων του Δήμου.

Οι συγκεκριμένες αρμοδιότητες της Διεύθυνσης στο πλαίσιο της αποστολής της, καθορίζονται από τις ισχύουσες διατάξεις Νόμων, Διαταγμάτων και Υπουργικών Αποφάσεων.

  1. Οι αρμοδιότητες των επί μέρους οργανικών μονάδων της Διεύθυνσης Καθημερινότητας, Πρασίνου και Κοιμητηρίων είναι οι εξής:

(α) Τμήμα Συνεργείων Καθημερινότητας

Το Τμήμα έχει αντικείμενο την επισκευή και συντήρηση όλων των κτιριακών, οδικών και άλλων υποδομών του Δήμου, καθώς και των κοινοχρήστων χώρων, περιλαμβανομένου του ηλεκτροφωτισμού και των μηχανολογικών εγκαταστάσεων εν γένει.

  1. Παρακολούθηση καλής λειτουργίας, συντήρηση, επισκευή και βελτίωση των υποδομών του Δήμου.
  2. Συγκέντρωση πληροφοριών (μέσω αυτοψιών) για την καλή λειτουργία των υποδομών του Δήμου και ενημέρωση των αρμόδιων δημοτικών υπηρεσιών.
  3. Συγκέντρωση αιτημάτων επισκευών και προτάσεων βελτίωσης και συντήρησης των υποδομών, από πολίτες και τοπικούς φορείς.
  4. Κατάρτιση του ετήσιου Τεχνικού προγράμματος για την εκτέλεση των εργασιών επισκευής και συντήρησης όλων των τεχνικών υποδομών του Δήμου.
  5. Εισήγηση της μεθοδολογίας εκτέλεσης κάθε έργου, σύνταξη τεχνικών εκθέσεων και προδιαγραφών και προσδιορισμός των αναγκών σε υλικά, εργαλεία, τεχνικό εξοπλισμό και ανθρώπινο δυναμικό.
  6. Συγκροτεί, οργανώνει και διοικεί συνεργεία συντηρήσεων. Έχει την ευθύνη προγραμματισμού της κίνησης των συνεργείων και χρήσης των μηχανημάτων έργου, σε συνεργασία με το αρμόδιο Τμήμα για την Κίνηση των οχημάτων/Μηχανημάτων. Οι αρμοδιότητες του Τμήματος, όσον αφορά στα συνεργεία που διαθέτει για την εκπλήρωση της αποστολής του, περιλαμβάνουν:
    • Κατάρτιση και εφαρμογή ετήσιων και βραχυπρόθεσμων λεπτομερών προγραμμάτων δράσης των συνεργείων (καθορισμός προτεραιοτήτων των αναγκαίων έργων ή συντηρήσεων, χρονοπρογραμματισμός, καθορισμός των αναγκών σε εργατοτεχνικό προσωπικό κατά ειδικότητες, καθορισμός των αναγκών σε τεχνικό εξοπλισμό, εργαλεία, ποσότητες υλικών κατ’ είδος κ.λπ.).
    • Εισήγηση προς την Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών για την ενσωμάτωση σε μελέτες έργων/συντηρήσεων, εργασιών που δεν μπορούν να αντιμετωπισθούν από τα συνεργεία.
    • Εισήγηση για την ανάθεση των σχετικών εργασιών σε τρίτους και έλεγχος πιστοποιήσεων που υποβάλλονται από τα συνεργεία τρίτων.
    • Επίβλεψη εκτέλεσης (διοικητική, χρονική και τεχνική άποψη) και επιμέτρηση των εργασιών που εκτελούν τα συνεργεία (συνεργεία του Δήμου ή συνεργεία τρίτων).
    • Συγκρότηση, οργάνωση και διοίκηση συνεργείων αμέσου επέμβασης σε περιπτώσεις επειγόντων εργασιών εκτός προγράμματος.
    • Μέριμνα για τον εξοπλισμό των συνεργείων (εργαλεία, μηχανήματα, κ.λπ.) και για την έγκαιρη προμήθεια των υλικών για τις εργασίες που εκτελεί το κάθε συνεργείο.
    • Φροντίδα για τη συντήρηση και την καλύτερη αξιοποίηση των μηχανημάτων, των τεχνικών μέσων και εργαλείων που χρησιμοποιούν τα συνεργεία.
    • Μέριμνα για την εκπαίδευση του προσωπικού των συνεργείων.
    • Κατάθεση μηνιαίου απολογισμού των εκτελεσθέντων εργασιών.

(β) Αρμοδιότητες Τμήματος Συντήρησης Πρασίνου

  1. Διαμορφώνει τα αναλυτικά περιοδικά προγράμματα και συγκροτεί τα συνεργεία για την εκτέλεση των εργασιών συντήρησης πρασίνου και κηποτεχνίας.
  2. Διενεργεί με τα κατάλληλα συνεργεία και τεχνικά μέσα το έργο της συντήρησης πρασίνου και κηποτεχνίας φροντίζοντας για την καθαριότητα και ευπρέπεια των χώρων αυτών.
  3. Μεριμνά για τον σωστό χειρισμό και την διατήρηση σε καλή κατάσταση των τεχνικών μέσων που χρησιμοποιούν τα συνεργεία του Τμήματος.
  4. Μελετά, σχεδιάζει και εισηγείται για τη βελτίωση των συστημάτων και μέσων που είναι κατάλληλα για τη διασφάλιση της ικανοποιητικής συντήρησης των χώρων πρασίνου του Δήμου.
  5. Μελετά και εισηγείται για τις τεχνικές προδιαγραφές και τις αναγκαίες ποσότητες των κάθε είδους τεχνικών μέσων και υλικών που απαιτούνται για την αποτελεσματική και αποδοτική εκτέλεση των λειτουργιών της συντήρησης των χώρων πρασίνου του Δήμου (τεχνικά μέσα , εργαλεία, λιπάσματα, φάρμακα κλπ).
  6. Μεριμνά για την αποδοτική λειτουργία του Φυτωρίου του Δήμου και των χώρων αποθήκευσης εργαλείων, λιπασμάτων και λοιπών υλικών.
  7. Συγκεντρώνει, τηρεί και επεξεργάζεται στοιχεία από την εκτέλεση των εργασιών συντήρησης πρασίνου και διαμορφώνει και παρακολουθεί σχετικούς δείκτες αποδοτικότητας.
  8. Διαμορφώνει τα κατάλληλα προγράμματα για τη διενέργεια των εργασιών συντήρησης των χώρων πρασίνου (φυτεύσεις, λίπανση, πότισμα, κλάδεμα κ.λπ.).
  9. Μελετά, σχεδιάζει και εισηγείται την κατάλληλη συγκρότηση και στελέχωση των διαφόρων συνεργείων εκτέλεσης εργασιών συντήρησης πρασίνου και εισηγείται σχετικά προγράμματα αναγκών ανθρώπινου δυναμικού.
  10. Παρακολουθεί την κανονική εφαρμογή των προγραμμάτων διενέργειας των εργασιών συντήρησης πρασίνου και εποπτεύει την ποιότητα των αποτελεσμάτων των σχετικών εργασιών.
  11. Καταρτίζει και μεριμνά για την εφαρμογή προγραμμάτων εκπαίδευσης του προσωπικού συντήρησης του πρασίνου του Δήμου.

(γ) Αρμοδιότητες Τμήματος Κοιμητηρίων

Οι γενικές αρμοδιότητες του Τμήματος είναι οι παρακάτω:

  1. Σύνταξη και εισήγηση σχεδίου του Κανονισμού λειτουργίας κοιμητηρίων και εισήγηση της τροποποίησής του, όταν παρίσταται ανάγκη επικαιροποίησης.
  2. Τήρηση των διαδικασιών λειτουργίας των δημοτικών κοιμητηρίων σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις και τον Κανονισμό λειτουργίας των κοιμητηρίων του Δήμου. Ειδικότερα:
    • Μέριμνα για την καθαριότητα, ευπρέπεια, διακόσμηση των χώρων των κοιμητηρίων καθώς και για την κατασκευή / συντήρηση των τάφων και των λοιπών τεχνικών υποδομών και πρασίνου των κοιμητηρίων σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες.
    • Παρακολούθηση της δόμησης των τάφων και των μεταβολών που επέρχονται σε αυτούς. Τήρηση διαγραμμάτων των δημοτικών κοιμητηρίων (θέση, αύξων αριθμός και είδος τάφου). Εισήγηση για τη χάραξη νέων τάφων κατόπιν σχετικής τεχνικής έκθεσης από μηχανικό της Τεχνικής υπηρεσίας.
    • Συγκρότηση, οργάνωση και συντονισμός των συνεργείων (εργάτες ταφών, εκταφών, καθαριότητας, συντηρητές πρασίνου κ.λπ.).
    • Τήρηση των διαδικασιών και αρχείων καταγραφής των κάθε είδους πληροφοριακών στοιχείων που σχετίζονται με τη λειτουργία των δημοτικών κοιμητηρίων.
    • Εισήγηση για την αναπροσαρμογή των τελών και δικαιωμάτων των Κοιμητηρίων.
    • Ειδοποίηση των υποχρέων σχετικά με τις υποχρεώσεις τους (τακτοποίηση των οικονομικών οφειλών, δυνατότητα εκταφής ή παράτασης παραχώρησης τάφου).
  1. Δημιουργία, λειτουργία και συντήρηση Κέντρων αποτέφρωσης νεκρών.
Δείτε περισσότερα Σύμπτυξη κειμένου
Υπαγόμενες Υπηρεσίες

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Δήμου για να λαμβάνετε
τα τελευταία νέα & ενημερώσεις.

corfu.gr-2020-06-17_08-20-44_458544