Ο Δήμος Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων νήσων ενδιαφέρεται να αναθέσει την παροχή υπηρεσιών με τίτλο «ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΜΕ ΠΛΩΤΑ ΜΕΣΑ», προϋπολογισμού 8.000,00 ευρώ συμπεριλαμβανομένου (Φ.Π.Α. 24 %),με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης
προσκαλεί τους οικονομικούς φορείς
να λάβουν υπόψη τις τεχνικές προδιαγραφές της μελέτης της ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ-ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ-ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ & ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ καθώς και τον ενδεικτικό προϋπολογισμό της και να καταθέσουν φάκελο προσφοράς, σύμφωνα με τα οριζόμενα στη τεχνική έκθεση.
Κριτήριο κατακύρωσης: H κατακύρωση θα γίνει στον υποψήφιο ανάδοχο που θα προσφέρει την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής, μεταξύ των προσφορών που ικανοποιούν τους όρους και τις προδιαγραφές της παρούσης
Χρόνος εκτέλεσης της Σύμβασης ορίζεται σε δύο (2) μήνες από την ημερομηνία υπογραφής της Σύμβασης.
ΤΡΟΠΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ
Οι προσφορές θα υποβάλλονται από τους ενδιαφερόμενους στο γραφείο Πρωτοκόλλου Οικονομικής Υπηρεσίας του Δήμου Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων (Δ/νση Λ. Αλεξάνδρας 6Α ,Τ.Κ. 49100 Κέρκυρα), μέχρι και την Πέμπτη 03/06/2021 και ώρα: 12.00μ ώρα λήξης επίδοσης οικονομικών προσφορών.
Οι προσφορές υποβάλλονται από τους ενδιαφερόμενους μέσα σε ενιαίο σφραγισμένο φάκελο στην εξωτερική πλευρά του οποίου θα αναγράφονται ευκρινώς:
Προς τον Δήμο Κεντρικής Κέρκυρας και Διαποντίων Νήσων
( Πρωτόκολλο Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών)
Δ/ΝΣΗ: Λ.Αλεξάνδρας 6Α , Τ.Κ49100Κέρκυρα
ΠΡΟΣΦΟΡΑ: με τίτλο «ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΜΕ ΠΛΩΤΑ ΜΕΣΑ»
Συνολικός Προϋπολογισμός μελέτης : 8.000,00€ (με ΦΠΑ 24%.)
(ημερομηνία λήξης προθεσμίας υποβολής προσφορών, Πέμπτη 03/06/2021 και ώρα : 12.00 μ.μ.
«Να μην ανοιχτεί από την ταχυδρομική υπηρεσία ή τη γραμματεία».
Ο ΠΡΟΣΦΕΡΩΝ πρέπει να δηλώνει τα πλήρη στοιχεία του ( ταυτότητα για φυσικά πρόσωπα), την επωνυμία και το διακριτικό τίτλο (επί νομικών προσώπων, εταιρειών ή συνεταιρισμών), την ταχυδρομική και ηλεκτρονική διεύθυνση (εφόσον υπάρχει) , αριθμούς τηλεφώνων και συσκευών τηλεομοιοτυπίας.
Ο ενιαίος φάκελος πρέπει να περιέχει:
α) Το σύνολο των αναφερόμενων στη μελέτη δικαιολογητικών – υπεύθυνων δηλώσεων,
Σύμφωνα με το 6ο άρθρο της συγγραφής υποχρεώσεων της μελέτης.:
- Πρωτόκολλο μεταφοράς 25 ατόμων και άνω.
- Πιστοποιητικό του οικείου επαγγελματικού ή εμπορικού μητρώου, που τηρείται στο κράτος – μέλος εγκατάστασης του οικονομικού φορέα, με το οποίο πιστοποιείται η εγγραφή του σε αυτό και το ειδικό επάγγελμά του.
- Υπέυθυνη δήλωση ως απόδειξη για τη μη συνδρομή των λόγων αποκλεισμού της παραγράφου 1 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016
4.Υπεύθυνη δήλωση ότι θα διατίθεται το απαιτούμενο και σύμφωνα με το νόμο προσωπικό με τις αντίστοιχες άδειες και την προβλεπόμενη ασφαλιστική κάλυψη.
- Φορολογική ενημερότητα
- Ασφαλιστική ενημερότητα
Τα ανωτέρω πιστοποιητικά (5 και 6) γίνονται αποδεκτά εφόσον είναι εν ισχύ κατά το χρόνο υποβολής τους.
β) Την οικονομική προσφορά, η οποία εσωκλείεται σε ξεχωριστό φάκελο, εντός του ενιαίου φακέλου.
Πληροφορίες και διευκρινήσεις σχετικά με τις τεχνικές προδιαγραφές μπορούν να λάβουν οι ενδιαφερόμενοι από την αρμόδια ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ-ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ-ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ & ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ τηλ:2661040676 κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.
Πληροφορίες και διευκρινήσεις σχετικά με την διαδικασία, παρακαλούνται να επικοινωνήσουν με το γραφείο Προμηθειών τηλ. 2661362794 ,e-mail promithion@corfu.gov.gr ή να αναζητήσουν την σχετική ανάρτηση στην ιστοσελίδα του Δήμου www.corfu.gr. (ενότητα διαγωνισμοί).
Σχετικά έγγραφα/σύνδεσμοι
Επικοινωνία
Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Δήμου για να λαμβάνετε
τα τελευταία νέα & ενημερώσεις.